پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نیروی مسلح آموزش دیده از ضرورت های مهم جوامع بشری است

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان مجهز بودن کشورها و تمامی جوامع بشری به نیروی مسلح آموزش دیده را از ضرورت های غیر قابل انکار دانست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید" یحیی جعفری" روز دوشنبه در نشست فرمانده هان قرارگاه پیاده جنوب شرق کشور ، افزود: ارتش و نیروی های مسلح آموزش دیده همچنین موجب اقتدار کشورها خواهند بود.
وی ضمن اشاره به کسب موفقیت های ارتش جمهوری اسلامی در سال های اخیر، اظهار داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی با توانایی و ایثارگری های خود توانست خوش بدرخشد.
نماینده ولی فقیه در کرمان تاکید کرد: اگرچه سلاح های مجهز و پیشرفته یکی از عوامل کسب پیروزی در جنگ تحمیلی بود ولی بزرگترین عامل این پیروزی، ایمان راسخ و روحیه خلوص و سلحشوری سربازان اسلام به خداوند بود.
به گفته وی ،پیروزی در جنگ تحمیلی به نوعی تحقق وعده های خداوند به جهادگران عرصه حق علیه باطل نیز بود.
حجت الاسلام جعفری ، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی باید آنقدر قدرتمند شود که هیچ قدرتی نتواند حتی فکر حمله به این آب و خاک را در سر بپروراند.
در ادامه این نشست امیر سرتیپ دو پیاده قرارگاه جنوب شرق گفت: امروز ارتش از آمادگی و توانمندی بسیار بالایی برخوردار شده است.
"غلامعلی غلامعلیان" افزود: یگان های مستقر در منطقه عملیاتی جنوب شرق از توانمندی بالا و خوبی برخوردار هستند.
وی ضمن بیان اینکه تمامی آموزش ها و سلاح های ارتش به برترین و مدرترین نوع خود در دنیا تبدیل شده، اظهار داشت: با توجه به تمرینات ارایه شده، این نیروها از آمادگی رزمی بالایی برخوردار می باشند.
غلامعلیان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوبی در خط انقلاب قرار گرفته و از تمام توان خود برای حفظ کیان اسلامی و محافظت از مرزها و ارزش های ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.
وی از پاک سازی مناطق جنگی آلوده به مین توسط ارتش خبر داد و اظهار داشت: فعالیت ارتش در مناطق جنگی از آغاز عملیات پاک سازی تاکنون با 300 شهید همراه بوده است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز مهمترین تجهیزات ارتش و بخش اعظمی از مهمات آن در داخل کشور توسط مبتکران داخلی تولید می شود.
وی به انجام رزمایش های متعدد ارتش نیز اشاره کرد و افزود: انجام چنین رزمایش ها یی در واقع راهی برای به نمایش گذاردن توان و قدرت نظامی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.