پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جشنواره ورزشی پسته در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری رفسنجان گفت: جشنواره ورزشی پسته شامل ورزش‌های مختلف برای نخستین بار در سال‌ جاری در یکی از روستاهای رفسنجان برگزار می‌شود.

جواد حاج‌باقری  در گفتگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب جامعه روستایی رفسنجان کشاورز هستند، این جشنواره را همراه با ارائه انواع محصولات پسته رفسنجان در تابستان سال‌ جاری برگزار می‌کنیم.
وی تصریح کرد: جشنواره ورزشی محصول پسته بخشی از جشنواره تابستانی ورزش‌های روستایی است که با همکاری فرمانداری، بخشداری و اداره تربیت‌ بدنی برگزار می‌شود.
حاج‌باقری از راه‌اندازی مدرسه فوتبال در روستای عباس‌آباد حاجی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با راه‌اندازی مدرسه فوتبال در روستای لاهیجان در مرحله اول بیش از 100 نفر از نوجوانان نام‌نویسی کردند.
رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری رفسنجان گفت: راه‌اندازی ورزش بانوان در تمام روستا‌های بالای هزار نفر، برگزاری دو همایش پیاده‌روی روستایی در دستور کار قرار دارد و همچنین جذب هزینه‌ طرح‌های عمرانی ورزشی 036 و 046 در روستاها از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام این هیئت در سال‌ جاری است.
حاج‌باقری خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات والیبال و فوتسال بانوان هیئت‌های ورزشی روستایی و عشایری کشور به رفسنجان واگذار شده که زمان آن متعاقبا اعلام می‌شود.
وی اظهار داشت: تشکیل تیم فوتسال بانوان روستاها و تیم والیبال منتخب شهرستان‌ برای اعزام به مسابقات استانی و کشوری از دیگر فعالیت‌های هیئت ورزشی روستایی و عشایری رفسنجان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.