پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

احمدی نژاد مواضع اصولی ایران را به افکار عمومی جهان نشان داد

 

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با صدور بیانیه‌ای در حمایت از سخنان رئیس جمهور در اجلاس دوربان 2 اعلام کرد: احمدی نژاد مواضع اصولی ایران را به افکار عمومی جهان نشان داد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، در این بیانیه آمده است: بار دیگر گفتمان انقلابی فرزندان حضرت روح الله(ره) عرصه را بر مدافعان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان تنگ کرد و جهان شاهد خروج شرم آور و سرافکنده آنان شد.

این بیانیه می افزاید: صحبت های احمدی نژاد نه تنها حرف دل ملت ایران بود، بلکه آهی از اندوه میلیون ها ستمدیده و زجرکشیده سراسر دنیا بود.

این بیانیه تصریح کرده است: ترک اجلاس توسط نمایندگان برخی از کشورهای اروپایی به هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران به علت وحشت از رسوا شدنی بود که از آغاز پیدایش این غده چرکین تاکنون آن را پرورانده اند.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: گفتمان انقلابی احیا شده خمینی کبیر این بار توسط نماینده تمام ملل مظلوم جهان چنان آشفتگی و چالشی در اردوگاه فکری و مواضع صهیونیست جنایتکار و همدستانش ایجاد کرد که با خروج خود از این اجلاس مقدمات خروج همیشگی خود را از صحنه معادلات بین المللی فراهم کردند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه های کرمان در پایان این بیانیه تاکید کرده اند: ما همچون آحاد ملت این اقدام رئیس جمهور را تحسین کرده و این حماسه را به دور از تب و تاب انتخابات و دیدگاه های کوچک حزبی و جناحی به عنوان برگی زرین در تاریخ پرافتخار کشورمان به جامعه دانشگاهی تبریک می گوییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.