پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پرداخت وام زوج‌های متقاضی تا 15 اردیبهشت

 

زوج‌هاى متقاضى وام ازدواج از صندوق مهر امام رضا که به بانک‌هاى عامل معرفى شده‌اند حداکثر تا 15 اردیبهشت وام خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، على سعیدلو معاون رئیس‌جمهور در امور اجرایى و عضو هیئت امناى صندوق مهر امام رضا در پایان جلسه مشترک مدیران عامل بانک‌ها که به منظور هماهنگى و تسریع در پرداخت وام‌ها تشکیل شده بود با اعلام این خبر گفت: براساس گزارشات موجود در برخى از استان‌ها پرداخت وام ازدواج با تأخیر مواجه بود که با تدبیر اتخاذ شده در جلسه مشترک مقرر شد: بانک‌هاى عامل حداکثر تا 15 اردیبهشت وام متقاضیان معرفى شده را پرداخت کنند.

وى افزود: با عنایت به تعامل، هماهنگى و تمهیدات فراهم شده بین بانک‌ها و صندوق روند پرداخت وام به گونه‌اى انجام خواهد شد که پس از این تاریخ، حداکثر 15 روز پس از معرفى از سوى صندوق به بانک‌ها، متقاضیان موفق به اخذ وام شوند و بانک‌هاى عامل نیز متعهد شده‌اند به این تقاضاها پاسخ فورى دهند.

سعیدلو تصریح کرد: اگر متقاضى در مدت 15 روز اعلام شده موفق به دریافت وام نشود با مراجع مشخص شده در بانک‌ها و در نهایت با نهاد ریاست جمهورى تماس بگیرد.

عضو هیئت مدیره و نماینده رییس‌جمهور در صندوق مهر امام رضا در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج جوانان و التزام دولت خدمتگزار در جهت کمک به این امر بسیار مهم که سلامت و شادابى جامعه جوان ما را در پى خواهد داشت، یادآور شد: این نگاه مسئولانه از سوى دولت تداوم داشته، تلاش‌هاى مضاعفى براى به ثمررسیدن منویات رییس‌جمهور صورت می‌گیرد و در آینده نزدیک در جهت آسایش زوج‌هاى جوان و رفع دغدغه خانواده‌ها، نسبت به ارتقاء این کمک‌ها و افزایش کیفیت روش‌هاى خدمت‌رسانى اقداماتى شکل خواهد گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.