پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مقابله با تهدیدات علیه نظام و انقلاب از افتخارات سپاه است

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بر حفظ ماهیت مکتبی، نظامی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی سپاه پاسداران تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "ابوالقاسم علیزاده" به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه مطبوعاتی افزود: از منظر مقام معظم رهبری سلحشوری، نظامی گری و خلوص معنوی از برجستگی های سپاه است و تمامی این موفقیت ها نیز از هماهنگی این دو ناشی می شود.
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از سپاه پاسداران، ادامه داد: به گفته ایشان "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب اسلامی بوده و در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده ایی بی سابقه بوده است."
وی تمامی موفقیت های سپاه طی دوران انقلاب اسلامی را از هماهنگی روح سلحشوری، نظامی گری و خلوص معنوی دانست و اضافه کرد: این عناصر خاص مجاهدان جلیل القدر صدر اسلام بوده که همواره باید در سپاه حفظ شود.
حجت الاسلام علیزاده خمیر مایه اصلی سپاه را معنویت، بصیرت، شجاعت، غیرت نظامی و ولایتمداری دانست و اظهار داشت: این ویژگی ها باید به اقشار مختلف جامعه، به ویژه نسل جوان نیز انتقال داده شود.
وی نهاد مقدس سپاه پاسداران را از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی و نظام مقدس دانست و گفت: نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن در واقع مهمترین ماموریت این نهاد به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به متنوع بودن تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: پاسداری از دین، مکتب و سنت های ملی و دینی و همچنین پاسداری از حیثیت و شرف ملت ایران برعهده فعالان این نهاد مقدس به شمار می رود.
وی ضمن تاکید بر اینکه نگاه به سپاه نباید محدود باشد، افزود: مقابله با تهدیدات علیه نظام و انقلاب از افتخارات سپاه پاسداران به شمار می رود.
حجت الاسلام علیزاده آمادگی همه جانبه، ایمان راسخ، غیرت و شجاعت، روحیه ایثار و شهادت طلبی، تواضع در برابر خدا، فتوت و مردانگی، توجه به معنویت و خود سازی و وفاداری و عمل به عهد و میثاق را از ویژگی های پاسداران عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.