پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مداحان کاندیدای اصلح را به مردم معرفی می‌کنند

رئیس مجمع مداحان استان کرمان گفت: مداحان به دور از هر گونه تخریب، کاندیدای اصلح را به مردم معرفی می‌کنند.

مهدی صدفی  در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: وظیفه مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع)‌ تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات و تعیین سرنوشت ملی خود است و باید از هر گونه تخریب کاندیدای مقابل خودداری کنند.
وی افزود: مداحان از یک طرف وظیفه و رسالت دینی خود را ادا می‌کنند و از طرفی ویژگی‌ها و معیارهای کاندیدا را به مردم معرفی می‌کنند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: وظیفه هر ایرانی ایجاب می‌کند با حضور در انتخابات سرنوشت خود را مشخص کند و انتخابات در واقع مظهر وفاق ملی و همدلی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
صدفی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات و همچنین تشویق مردم در این راستا توسط افراد و شخصیت‌های ملی و استانی نوعی مقابله با توطئه‌های بیگانگان و دشمنان نظام است.
وی گفت: نفی خواسته‌ها و آرزوهای دشمنان انقلاب و نظام توسط مبلغان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی و تبلیغی برای حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات رقم می‌خورد.
صدفی اظهار داشت: مبلغان، مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) در برگزاری محافل و مجالس مذهبی و دینی مشارکت فعال دارند و در تبیین اندیشه‌ حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری برای حضور مردم در انتخابات وظیفه خطیری به عهده دارند.
وی تصریح کرد: مجمع مداحان استان کرمان برای حمایت از کاندیدای خاصی ورود نمی‌کند، اما وظیفه خود می‌دانند که مردم را برای مشارکت در زمینه‌های سرنوشت‌ساز تشویق و ترغیب کنند.
صدفی در پایان گفت: انتخاب اصلح با توجه به معیارها و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری تعریف کرده است، وظیفه همگان است و 500 مداح در سطح استان کرمان عضو مجمع مداحان هستند و به خدمتگزاری خاندان اهل‌بیت (ع) افتخار می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.