پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جامعه زینب (س) از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند

نماینده جامعه زینب (س) در جبهه متحد اصولگرایان گفت: جامعه زینب (س) در راستای تبعیت از خط و مشی جبهه متحد اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت می‌‌‌کنند.‌

عصمت ریاحی  در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جامعه زینب (س) در استان کرمان از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی شروع کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه این تشکل در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب فعالیت می‌کند، لذا همیشه گفتمان خدمت و عدالت را سر لوحه کار خود قرار داده است.
ریاحی تصریح کرد: جامعه زینب (س) در همه زمینه‌ها ولایتمداری را مدنظر دارد و رضایت امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری مد نظر است و همیشه با تمام توان پا‌به‌پای دیگر تشکل‌های اصولگرا به فرمایشات مقام عظمای ولایت گوش به زنگ است.
عضو شورای مرکزی جامعه زینب (س) کرمان افزود: در حال حاضر این تشکل سیاسی ـ مذهبی در تمام شهرستان‌های استان فعال است و تقریبا 5 هزار عضو از زنان فعال و تحصیل کرده در پیشبرد اهداف نظام در حال تلاش هستند.
وی خاطرنشان کرد: جامعه زینب (س) با توجه به تجربیات حضور در انتخابات دوره‌های گذشته قدرت سیاسی همه جانبه خود را به نمایش گذاشته است و با تمام توان و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در انتخابات دهم ریاست جمهوری حضور پیدا می‌کند.
ریاحی گفت: در آینده نزدیک این تشکل به صورت رسمی و علنی حمایت و تبلیغات خود را شروع می‌کند و تا کنون کمیته بانوان تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم برای حضور در فعالیت‌های انتخاباتی ـ تبلیغاتی انجام شده است.
وی از برگزاری جلسات متعدد از طرف جامعه زینب (س) در کرمان خبر داد و افزود: برگزاری جلسات فرهنگی ـ اجتماعی، کلاس‌های قرآن و تفسیر احکام در سطح استان کرمان در حال انجام است و در این فعالیت‌ها شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی برجسته‌ای مشارکت دارند.
ریاحی اظهار داشت: زنان همیشه در تمام زمینه‌ها و ابعاد قبل و بعد از پیروزی انقلاب دوشادوش مردان حضور داشتند و پرچم‌دار میدان‌های پرخطر و ارزشمند انقلاب هستند.
وی تصریح کرد: حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس تجربه‌ای بزرگ برای تحقق اهداف عالی این تشکل در سطح کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.