پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نیروهای آمریکایی ، متهم اصلی جنایات تروریستی عراق

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه مصیبت بار تروریستی در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسینی پیام تسلیت صادر فرمودند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن پیام به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ی مصیبت بار تروریستی در عراق و شهادت مظلومانه ی زائران حسینی و راهیان حرم دوست، دلهایی را غمزده و عزادار کرد که به عشق خاندان پیامبر می تپد و سعادت و فلاح را در پیروی از محمد و آل محمد صلی الله علیه و علیهم می داند. روسیاهانی که دست به خون این مظلومان آغشته و مرتکب این جنایت بزرگ شده اند بدانند که رضایت شیاطین انس و جن را بر خشنودی اولیاء الهی ترجیح داده و خود را در آتش قهر و خشم خدای عزیز و قهار افکنده اند، و ان جهنم لَمُحیطه بالکافرین. دستهای پلید و مغزهای شریری که این تروریسم کور و بی مهار را در عراق بنیان نهاده اند نیز بدانند که آتش به دامان خود آنان خواهد گرفت و مانند برخی دیگر از کشورهای اسلامی، نیت شوم آنان بیش از همه، گلوی خودشان را خواهد فشرد.

متهم اصلی در این جنایت و نظائر آن، نیروهای امنیتی و نظامی آمریکایند که به بهانه ی مقابله با تروریسم، کشوری اسلامی را ستمگرانه اشغال کرده و دهها هزار انسان را در آن به خاک و خون کشیده و روز بروز نا امنی را در آن افزایش داده اند. رشد علفهای هرزه و زهرآگین تروریسم در عراق، بی گمان در سیاهه ی جنایات امریکا نوشته می شود و دستگاههای اطلاعاتی امریکایی و اسرائیلی نخستین متهمان آنند.

انتظار ما از دولت عراق آن است که با این جنایات به مقابله یی جدی برخیزد و امنیت زائران عتبات عالیات را به طور کامل تأمین کند.

کشتگان این حادثه، شهیدان زیارت بارگاه حسینی اند و پاداش آنان نزد خدای عزیز و رحیم است انشاءالله ، ولی دلهای بازماندگان و دوستداران ، مالامال از غم است. اینجانب به همه ی داغداران این حادثه بویژه خانواده ها و بازماندگان عرض تسلیت می کنم و شفای مجروحان را از خداوند منان مسألت می نمایم.

سیدعلی خامنه ای

4 اردیبهشت 1388
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.