پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اصلاح ریز نمرات کنکوری ها ، ازامروز

معاون فنى و آمارى سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون سراسرى امسال ، از امروز - شنبه - به مدت10 روز مهلت دارند براى رفع اشکال در ریز نمرات خود اقدام کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ خدایى افزود :داوطلبان در صورتى که نمرات کارنامه سال سوم دبیرستان آنها با نمرات مندرج در پایگاه اینترنتى سازمان سنجش مغایرت داشته باشد، مى توانند آن را اصلاح کنند.

وى گفت : داوطلبان با در دست داشتن کارت شناسایى معتبر و دو نسخه از تصویر کارنامه فارغ‌التحصیلی(دبیرستان ) و درج شماره پرونده ثبت‌ نامى خود روى آنها‌، در روزهاى 5 تا 15 اردیبهشت براى اصلاح نمرات به آموزش و پرورش منطقه‌اى که دیپلم گرفته‌اند، مراجعه کنند.

این مسئول گفت : داوطلبان باید یک نسخه از تصویر کارنامه را به مسئول مربوط منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل تحویل دهند و نسخه دیگر که ممهور به مهر آموزش و پرورش است را به عنوان رسید براى پیگیرى نزد خود نگه دارند.

خدایى افزود : داوطلبانى که کارنامه فارغ التحصیلى ندارند مى توانند بامراجعه به مرکز پیش دانشگاهى خود کپى نمرات دانش آموزى را دریافت کنند ، در غیر این صورت مى توانند براى اخذ کارنامه به آموزش وپرورش مربوطه مراجعه کنند.

معاون فنى و آمارى سازمان سنجش همچنین گفت : در آزمون سراسرى امسال نمرات امتحانات نهایى سال سوم دبیرستان براى دیپلمه ‌هاى نظام جدید سال هاى 84 تا 87 در یکى از رشته‌هاى علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، ریاضى فیزیک و علوم و معارف اسلامى تا 15 درصد در نمره کل گزینش آزمون تاثیر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.