پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دستگاههای نظارتی باید با تبلیغات پیش از موعد برخورد کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمان با اشاره به اینکه برخی جریانها در حال تبلیغات پیش از موعد هستند خواستار برخورد نهاد های نظارتی با تخلفات تبلیغات پیش از موعد شد.

احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر شاهد برخی تخلفات انتخاباتی و حتی فعالیت ستادها و همچنین سفرهای استانی از سوی برخی از کاندیداها هستیم که با توجه به قانون تبلبغات پیش از موعد است، دستگاههای نظارتی باید با این مسئله برخورد کنند.

وی خواستار استفاده از ابزار قانونی در برخورد با این تخلفات شد و گفت: تبلیغات به طور قانونی باید از ابتدای خرداد ماه آغاز شود و فعالیت برخی از ستادها غیر قانونی است.

مقدم با اشاره به دیدارهای اخیر میرحسین موسوی با برخی از سران نهضت آزادی اظهار داشت: اعتقاد داریم مواضع میر حسین موسوی شفاف نیست و باید مواضع ایشان در قبال برخی گروههای تند رو مانند نهضت آزادی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شفاف و روشن بیان شود.

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: جای تعجب دارد که اولین نشست وی با شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی برگزار شد و اخیرا نیز با برخی از افراد از نهضت آزادی ملاقات داشته است و این درحالی است که ما خاطرات خوبی از عملکرد این دو تشکل در ذهن نداریم.

مقدم افزود: عملکرد دولت میر حسین موسوی در زمان مسئولیتش قابل تحلیل است که در این زمینه حرف های زیادی مطرح است.

وی خاطر نشان کرد: در طول دولت نهم، رئیس جمهور بارها با دعوت از کارشناسان خواستار ارائه نظرات آنان در زمینه مسائل اقتصادی شد اما این سئوال مطرح است افرادی که دست به انتقاد می زنند اگر دلسوز نظام هستند در آن زمان چه راه کارهایی را با توجه به تورم شدید جهانی ارائه کردند.

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان افزود: سیاه نمایی و کلی گویی در رابطه با برنامه های اقتصادی دولت نهم راه بجایی نخواهد برد زیرا که عملکرد دولتهای مختلف قابل تحلیل است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمان در خصوص وضعیت اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری افزود: در حال حاضر اتحاد و اجماع در بین اصولگرایان بسیار مطلوب است و همین مسئله برخی افراد را عصبانی کرده است و لذا به شایعه افکنی روی آورده اند در حالیکه اکثر گروههای مختلف اصولگرا از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری در زمینه کاندیداتوری واحد به نتیجه رسیده اند و بزودی این مسئله اعلام خواهد شد.

وی افزود: در تمام نظرسنجی هایی نیز که در کشور انجام می شود مردم نشان داده اند که اکثر مردم به انتخاب دوباره احمدی نژاد گرایش دارند.

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان اضافه کرد: این درحالی است که در جبهه اصلاح طلبان آشفته بازار است و به نظر نمی رسد بتوانند در نهایت به اجماع برسند و در نهایت به جو سازی رو می آورند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمان افزود: در نهایت برای ما هیچ اهمیتی ندارد که اصلاح طلبان به اجماع برسند یا خیر، زیرا از ابتدا برای رقابت با اجماع اصلاح طلبان برنامه ریزی کرده ایم و بنابراین هر کس که به انتخابات وارد شود اصولگرایان لطمه نخواهند دید.

مقدم در پاسخ به این سئوال که اگر رقیب دست به تخریب بزند روند تبلیغات چگونه خواهد شد، گفت: اگر قرار باشد رقیب دست به تخریب بزند ما ساکت نخواهیم ماند و توصیه ما به همه رقبا این است که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به ارائه برنامه خودشان بپردازند و انتخاب را به عهده مردم بگذارند.

وی افزود: در صورتیکه کسی نقد داشته باشد باید با رعایت اصول و اخلاق به نقد بپردازند اما سیاه نمایی را نمی توان در حوزه نقد وارد کرد.

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان با اشاره به استقبال بی نظیر مردم کرمان از رئیس جمهور عنوان کرد: اعتقاد دارم مردم در این سفرها که جزء سفرهای برنامه ریزی شده کاری محسوب می شوند دیدگاه خود را به نمایش می گذارند و در مجموع استقبال گسترده مردم بار تشکر و قدردانی از زحمات دولت است ومسئولیت مسئولان را سنگین تر می کند و در این میان دولت باید هر چه که در توان دارد را برای محقق کردن مطالبات مردم بکار گیرد.

مقدم با اشاره به لزوم برنامه ریزی مدون و زمان بندی شده برای پیشرفت استان کرمان اضافه کرد: اگر استعداد های موجود در استان را بکار بگیریم استان کرمان به یکی از استانهای نمونه کشور تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر استاندار کرمان گفت: دهمرده در واقع یکی از پرکار ترین استانداران است که تاکنون خدمات فراوانی را در مدت مسئولیتش انجام داده است و در جهت خواسته های مردم قدم های خوبی برداشته است.

وی همچنین با اشاره به مواضع محکم رئیس جمهور در اجلاس ضد نژاد پرستی افزود: عملکرد و مواضع مثبت و دشمن شناسی احمدی نژاد نسبت به استکبار و صهیونیست ستودنی است و عکس العمل برخی کشورها در مقابل سخنان بجا و رئیس جمهور ایران نشانه خسران این کشورها از سخنان منطقی و ضد نژاد پرستانه است که جا دارد از مواضع وی که باعث عزت و سربلنی بیشتر نظام است تقدیر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.