پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فصل آینده در مس کرمان نخواهم ماند

سرمربی صنعت مس کرمان گفت: با شرایط موجود در باشگاه صنعت مس عملا تمدید قرار داد برای فصل آینده منتفی شده است.

مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: با شرایط هیئت مدیره و باشگاه برای فصل آینده قرار داد با مس را تمدید نخواهم کرد اما اگر شرایط تغییر کند افتخار می کنم در کنار مردم کرمان به خاطر شادی آنان در مس کار کنم.

وی تصریح کرد: برای بازی با پیکان برنامه ویژه ای داریم، بازیکنان تیم در آمادگی خوبی به سر می برند و ما در طول هفته گذشته بیشتر برنامه ها را روی کاهش استرس بازیکنان متمرکز کرده ایم.

مظلومی افزود: با وجود برنامه های انجام شده هنوز بازیکنان مقداری استرس دارند که در جریان بازی از بین خواهد رفت.

سرمربی صنعت مس کرمان خاطر نشان کرد: متاسفانه خیلی از تیمهای رقیب وعده های بسیاری به بازیکنان پیکان برای غلبه بر مس کرمان داده اند.

وی گفت: باعث تاسف است از اینکه پاداشهای کلانی را برای تیم مقابل ما در نظر گرفته اند اما این دلیل نمی شود مس کرمان در بازی خانگی خود حتی به تساوی فکر کند و 100 درصد برای برد آماده شده ایم.

مظلومی با اشاره به وجود حواشی فراوان در تیم مس در طول فصل لیگ برتر خاطر نشان کرد: بعد از بازی با پیکان در یک برنامه تلویزیونی در کرمان به مردم خواهم گفت که پرویز مظلومی و تیمش امسال چه سختی هایی کشیده اند.

وی افزود: من فقط به مردم کرمان مدیون هستم و کادرفنی و بازیکنان تنها برای شادی مردم کرمان به میدان می رویم تا با کسب سهمیه آسیایی برای مردم کرمان با خیال راحت این شهر را ترک کنیم.

سرمربی صنعت مس کرمان افزود: یکی از مهمترین علت پیروزی های خانگی ما هواداران تیم بودند و به همین دلیل هم قسم شدیم که بازی مقابل پیکان را با 3 امتیاز به پایان برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.