پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اژه ای: اسرائیل در حال دست و پا زدن است

 

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خشم رژیم صهیونیستی از شکست در جبهه های مختلف گفت: این رژیم بعد از شکست در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه و رسوایی در عرصه های مختلف، دست و پا می زند و می خواهد هر اقدامی که بتواند علیه جمهوری اسلامی انجام دهد اما تاکنون نتوانسته است و در آینده نیز موفق نخواهد بود.

محسنی اژه ای در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، با اشاره به فعالیت‌های رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: این رژیم مدت‌هاست تلاش می کند به نحوی بعضی از جریانات ضدانقلابی و اشرار را تحریک کند تا به اقداماتی علیه کشور مبادرت کنند.

وی با بیان اینکه از چندی پیش متوجه گروهی شدیم که صهیونیست ها آنها را بر ضد مردم ایران تجهیز می کردند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، وزارت اطلاعات اهتمام بیشتری به خرج داد و بر روی آن بیشتر متمرکز شد و بحمدالله قبل از هر اقدامی، عوامل اصلی شان شناسایی و دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات به طراحی این گروه برای چند انفجار متوالی تا آستانه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با هوشیاری و اشراف بسیار خوبی که سربازان گمنام امام زمان (عج) دارند، قبل از اینکه هر اقدام آنها عملیاتی شود این افراد شناسایی و دستگیر شدند و تجهیزات و موادی از آنها ضبط شد.

وی از ادامه تحقیقات و بررسی ها در این خصوص خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم به زودی همه جوانب این قضیه را جمع کنیم و در آن فرض، ان شاء الله اگر اطلاعات ریزتری مورد نیاز مردم باشد و از لحاظ قانونی قبل از قطعیت حکم مجاز به انتشار آن باشیم، در اختیار رسانه ها و مردم قرار خواهیم داد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه این گروه تعدادی عوامل اصلی، عوامل پشتیبانی و برخی افراد تجهیزکننده داشته است گفت: عناصر اصلی این گروه که تاکنون دستگیر شده اند زیر ده نفر هستند اما تعداد مجموعه کسانی که با اینها اجمالاً همکاری کرده یا پشتیبانی می کرده اند، بیشتر بوده است.

وزیر اطلاعات، جمهوری اسلامی ایران را در همه زمینه ها و به ویژه در زمینه اطلاعاتی بسیار قوی توصیف و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خود این موضوع را بسیار خوب می داند و این اقدامات تقریباً برای کشور ما نه تازگی دارد و نه از این جور کارها می توان ناامنی برای کشور ایجاد کرد.

محسنی اژه ای همه مردم ایران به ویژه جوانان را در مقابل توطئه های دشمنان به هوشیاری دعوت کرد و گفت: مردم ما و به ویژه جوانان باید مراقب باشند فریب برخی کارها و تبلیغات اینها را نخورند چرا که این مسئله بسیار مهم است که جریان صهیونیستی بعضاً به صورت غیرمستقیم وارد می شود.

وی افزود: مطمئناً همه مردم ما حتی آن کسانی که ممکن است با انقلاب مشکل داشته باشند یا اصلاً ضدانقلاب باشند حاضر نیستند با رژیم نژادپرست صهیونیستی همکاری کنند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: بعضی از اینها ممکن است در یک مقدماتی فریب بخورند که باید در این زمینه بسیار مراقب باشند و اگر با هر نوع مورد مشکوکی مواجه شوند مثل همیشه ما را یاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.