پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اصولگرایان درباره حمایت از احمدی ن‍ژاد هم اندیشی برگزار کردند

 

نشست هم‌اندیشی حضور اصولگرایان با عنوان گامی دیگر با دعوت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز دوشنبه با حضور چهره‌های شاخص اصولگرا، نخبگان سیاسی، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاهها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شرکت‌کنندگان در این نشست بار دیگر بر وحدت اصولگرایان و حمایت قاطع و یکپارچه از محمود احمدی‌نژاد تاکید کردند.
در این نشست چهره‌های شاخص اصولگرا مانند حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران ، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، علی اصغر زارعی عضو شورای مرکزی رایحه خوش خدمت و حجت الاسلام والمسلمین رسایی سخنرانی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی دراین نشست با بیان اینکه همه باید به تکلیفمان عمل کنیم، اظهار داشت: باید در تشخیص اصلح دقت کنیم و به دنبال یک الگوی درست باشیم که در جامعه و دنیا معرفی کنیم و بگوئیم که نظام ما یک گام به اسلام نزدیک‌تر شده است.
حبیب الله عسگراولادی در این نشست با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور، دنیای اسلام، منطقه و جهان یک شرایط ویژه‌ای است، تصریح کرد: باید توجه کنیم که آینده نظام، کشور و اسلام به این انتخابات گره خورده است و ما باید کاری بکنیم که اصولگرایان در این دوره برای جهان اسلام یک خوراک تقویت کننده فراهم کنند.
غلامعلی حداد عادل نیز در این نشست به حساسیت انتخابات اشاره کرد و گفت: ما در انقلاب مسیری در پیش رو داریم و انتخابات همیشه یک پیچ حساس در این مسیر محسوب می‌شود و راننده در هدایت خود و دیگران در مسیر در سر پیچ‌های حساس باید دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشد.
وی افزود: آنچه که در انتخابات پیش رو مهم است حفظ گفتمان اصولگرایی است و از آنجایی که ولایت فقیه رکن اصلی گفتمان اصولگرایی است ما بایددقت کینم که با کدام انتخاب این رکن پایدارتر و محفوظ می‌ماند.
علی رضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات فرارو تقابل گفتمانها است، بیان داشت: اصولگرایان با توجه به وحدت و اهمیت حضور در انتخابات و ضرورت استمرار گفتمان اصولگرایی دست به انتخاب درست و شایسته احمدی نژاد زدند و شرایطی را برای خودشان فراهم کردند که بتوانند در انتخابات بهتر حضور داشته باشند.
حسین فدایی در این نشست تاکید کرد: اصولگرایان در جمع‌بندی‌هایشان به این رسیده‌اند که باید مسئولیت دست کسی سپرده شود که گفتمان اصولگرایی را دنبال می‌کند . بسیاری از اصولگرایان در مصداق به نتیجه مشخص و حمایت از دکتر احمدی نژاد رسیده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.