پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

افزایش ضریب امنیت کارت های پایان خدمت

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ضریب امنیت کارت های معافیت و پایان خدمت افزایش می یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ دوم محمد جواد زاده کمند در نشست خبری این سازمان افزود: هم اکنون یگان های مختلف که سربازان در آنها خدمت می کنند، اقدام به صدور کارت پایان خدمت می کنند که از مرداد امسال همه کارت ها به صورت متمرکز در سازمان نظام وظیفه صادر و از برخی سوء استفاده ها و جعل ها نیز جلوگیری می شود.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری اضافه کرد : در سال گذشته و ابتدای امسال آمار مشمولان "خود معرف" تا50 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین گفت: در راستای اجرای توسعه سامانه مکانیزه در همه رده های وظیفه عمومی، سال گذشته336 شهر کشور به سامانه اصلی وصل شد و بقیه شهرها امسال به این سامانه ارتباط پیدا می کنند.

وی گفت: در گذشته رسیدگی به امور مشمولان بطور میانگین 110 روز طول می کشید اما امروز با بهره گیری از پلیس + 10 این زمان با 20 درصد کاهش به 90 روز رسیده است.

سردار زاده کمند تصریح کرد: بزودی مرکز مشاوره و پاسخگویی شبانه روزی سازمان نظام وظیفه راه اندازی می شود و مشمولان و خانواده آنان می توانند پیش از اعزام از وضع خدمت مشمول مورد نظر خود آگاه شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: در گذشته این مشاوره فقط از طریق تلفن گویا انجام می شد اما بزودی خدمات مشاوره مشمولان بصورت حضوری و پست الکترونیک هم ارائه خواهد شد.

زاده کمند گفت: در حال حاضر 122 سازمان از خدمات سربازان در قالب امریه بهره می برند که این سازمان ها نیز امسال بر اساس ظرفیت پذیرش و تخصص مورد نیاز خود می توانند به جذب سرباز اقدام و مشمولان مورد نظر خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.