پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

گلایه مندی از سهل انگاری متولیان فرهنگی در خصوص مطهری

  

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... استان  عنوان کرد: 

گلایه مندی از سهل انگاری متولیان فرهنگی در خصوص ترویج اندیشه های شهید مطهری

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... استان کرمان از برخی سهل انگاری های صورت گرفته متولیان فرهنگی در ترویح و تبیین اندیشه های شهید مطهری گلایه کرد.به گزارش روزنامه حدیث کرمان ، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در کنفرانس خبری اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: متاسفانه در این خصوص نه تنها نسبت به شهید مطهری بلکه نسبت به سایر بزرگان انقلاب و حتی شهید باهنر که یک کرمانی است این امر نیز صادق است.

او گفت: می طلبید که مجموعه های مرتبط به فراخور وظیفه خود در این خصوص اقدام می کردند چرا که جامعه فکری ، علمی و فرهنگی ما در حال حاضر سخت نیازمند الگوگیری از سیره و اندیشه شهید مطهری است و امید است که این حساسیت در مسئولین بوجود بیاید.

وی افزود: امیدوارم به جای اینکه اطلاعات و آمار تشریفاتی ارائه و به برنامه های بی روح پرداخته شود. عمق اندیشه های این شهید بزرگوار به جامعه منتقل شود.

او گفت: غصه می خورم که چرا از سرمایه ها ی فکری نظیر شهید مطهری که اندیشه های وی یک چراغ راه برای ماست بطور ایده آل استفاده نشد! 

حجت الاسلام علیزاده گفت: همه سازمانهای مرتبط می توانستند در این خصوص بهتر کار کنند ولی متاسفانه این امر رخ نداد. او اظهار امیدواری کرد که سازمانهای فرهنگی استان بیش ازپیش به این مهم توجه نمایند.او افزود: خوشبختانه دولت نهم در سطح ملی در این خصوص خوب سرمایه گذاری کرده است ولی باید مسئولان استان بیش از پیش به این مهم توجه نمایند.وی درادامه به تشریح اسامی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پرداخت و اسامی این هفته را به شرح زیر اعلام کرد:

شنبه  88/2/12 ولایت مداری و پایداری ـ یکشنبه 88/2/13 معنویت و احیای تفکر اسلامی

دوشنبه 88/2/14 خودباوری و جهاد فکری  ـ سه شنبه 88/2/15 اخلاص و بصیرت دینی

چهارشنبه 88/2/16 منزلت اجتماعی و کرامت انسانی ـ پنج شنبه 88/2/17 شهادت و ایثارگری

جمعه 88/2/18 انتظار و عدالت خواهی

حجت الاسلام علیزاده دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، برگزاری همایش بزرگ حکمت مطهر تجلیل از مربیان و اساتید بسیجی و سپاهی ، میثاق با شهداء، ایجاد نمایشگاه های کتاب و نیز آٍثار شهید مطهری را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: ویژه برنامه های نیز بطور ویژه در حوزه ها و پایگاه های بسیج نیز برگزار خواهدشد.

در ادامه این کنفرانس همچنین معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه ثارا... طی سخنانی گفت: در حال حاضر 435 مربی درحوزه های مقاومت بسیج و140 هادی سیاسی از اعضای بسیج در استان فعالیت دارند.

جواد دانایی اظهار داشت: همچنین 50 مربی پاسدار و 30 هادی سیاسی پاسدار نیز هم اکنون در سطح
 استان فعال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.