پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

باید از زاویه‌ای دیگر با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس سپاه گفت: باید از زاویه‌ای دیگر با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام ابولقاسم علیزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: قرارگاه قدس سپاه با یگان‌هایی از سپاه ثارالله کرمان، سپاه خراسان جنوبی و سپاه 110 سلمان سیستان و بلوچستان برای تامین امنیت همه جانبه در جنوب شرق مستقر شده است.
وی افزود: بعضی افراد و گروه‌ها تلقی می‌کنند که سپاه یک نوع لشکرکشی به آن منطقه دارد، اما باید گفت این لشکرکشی یک عملیات دفاع نرم در مقابل تهاجم فکری و فرهنگی مرموز دشمنان نظام و انقلاب است.
علیزاده با اشاره به دهه پیشرفت و عدالت خاطرنشان کرد: نهادینه شدن عدالت در دهه چهارم انقلاب از زاویه‌ای دیگر تحت عنوان تهاجم نرم است و این موضوع جای تهدیدهای نظامی، امنیتی و اقتصادی را گرفته است.
علیزاده اظهار داشت: در 30 سال عمر انقلاب مردم و نظام در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن مقابله کردند و دشمن از راه دیگری وارد شده است و جنگ عقیدتی را در گسترش تروریسم مطرح کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق گفت: کمربندهای انفجاری ـ انتحاری که اخیرا توسط دشمنان اعمال می‌شود، ریشه در انحراف‌های فکری و جنگ عقیدتی دارد و دشمنان همیشه عملیات جنگ سیاسی و فرهنگی را در دستور کار دارند.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم، دشمنان اسلام و نظام با استفاده از جلوه‌های خاص از جمله دموکراسی و رای مردم به جنگ خود مردم می‌آیند و در انتخابات دهم باید هوشمندانه با این تدارک ویژه دشمن مقابله کرد.
علیزاده تصریح کرد: ملت ایران با استفاده از تجربیات گذشته از جمله روی کار آمدن بنی‌صدر توسط رای خودشان از این مواضع دفاع می‌کنند.
وی افزود: نگاه قرارگاه قدس یک نگاه فرهنگی و سیاسی است و با تمام اندیشه‌های ضد دینی که به دنبال ایجاد ناامنی‌های سیاسی هستند با برنامه‌های تدوین شده به صحنه کارزار آمده است.
علیزاده اظهار داشت: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه با درک عمیق و با استفاده از نیروهای فکری، عقیدتی، فرهنگی و سیاسی به یاری مردم سیستان و بلوچستان می‌رود.
وی گفت: تمام عناصری که از آن طرف مرزها به دنبال جریان‌های فکری استعمارگران به داخل کشور ورود می‌کنند، باید بدانند از این تاریخ مردمان این سرزمین در آغوش فرزندان خود احساس امنیت همه جانبه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.