پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فراخوان ثبت نام در مسابقه ملی مهارت

جوانان زیر 21 سالی که می خواهند در دهمین دوره مسابقات ملی مهارت شرکت کنند برای نام نویسی و اطلاع از شرایط مسابقات ، به مراکز آموزش فنی و حرفه ای یا پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.irantvto.ir مراجعه کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان این که نخستین مرحله شهرستانی این مسابقات 25 اردیبهشت برگزار می شود ، گفت : مهلت نام نویسی مسابقات ملی مهارت ، تا هفدهم اردیبهشت است .

محمدتقی صابری افزود: این مسابقات هر سال میان کارآموزان مراکز فنی و حرفه ای ، دانشگاه ها ، هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار و دانش و دوره های متوسطه نظری برگزار می شود .

وی با بیان اینکه امسال دو رشته مکاترونیک و روباتیک به رشته های مسابقات اضافه شده است افزود : مسابقات ملی مهارت در مجموع در 28 رشته و در سه مرحله شهرستانی ، استانی و کشوری برگزار می شود .

معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت : کسانی که در مرحله کشوری مقام کسب کنند به اردوهای آماده سازی مسابقات جهانی 2011 وارد می شوند.

صابری افزود : اعطای کارت مربیگری ،استفاده از سهمیه سرباز مربی ، اعطای تسهیلات از صندوق مهر امام رضا و بنیاد ملی نخبگان پس از تصویب نهایی از جمله امتیازات حائزان رتبه در مسابقات کشوری مهارت است .

وی گفت : کسانی که در مسابقات کشوری مهارت ، رتبه کسب کنند در مجموع چهل میلیارد ریال تسهیلات می گیرند .

معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان فنی و حرفه ای کشور افزود : 75 درصد افراد شرکت کننده در آزمون های قبلی مهارت ، گواهی نامه مهارت گرفته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.