پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

خدشه به سلامت انتخابات اقدامی ناجوانمردانه است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: عده‌ای از افراد با برنامه و بدون برنامه از هم‌اکنون سلامت انتخابات را زیر سئوال می‌برند و این حرکت یک اقدام ناجوانمردانه است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری صبح امروز در دیدار با فرماندار و بخشداران شهرستان کرمان اظهار داشت: تمام کارها باید بر‌اساس تقوا انجام شود و اگر تقوا به معنای صحیح کلمه باشد در جامعه اسلامی اختلافی وجود ندارد و با رعایت این مهم در سطح جامعه و آموزش و پروش، سلامت تمام جوانب جامعه تضمین می‌شود.
وی افزود: توجه به رفتار و پیشینه هواداران کاندیدا از خود فرد مهمتر است و شاید کاندیدی خوب باشد، اما هواداران سالمی دنبالش نباشند و توجه به این مهم ضرورت دارد و کاندیداها را باید از مریدان و اطرافیانش شناخت.
جعفری تصریح کرد: دشمنان از ماه‌ها قبل در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای زیر سئوال بردن انتخابات هستند و از طریق راه‌اندازی جنگ نرم عمل می‌کنند و مردم کشور ما باید خردمندانه با این موضوعات اساسی برخورد کنند.
امام جمعه کرمان گفت: در کشور جریان‌هایی با سابقه نه چندان مطلوب وجود دارند، اما نمی‌توان خط بطلان بر آنها کشید و باید مردم را در این راستا آگاه کرد.
وی افزود: مرد باید با حضور حداکثری خود و مسئولان با برگزاری انتخاباتی سالم در کشور، جواب تمام تخریب‌های انتخاباتی دشمنان داخلی و خارجی نظام را بدهند.
جعفری گفت: حضور در انتخابات یک امر واجب، شرعی و ملی است و من شخصا از کاندیدای خاصی به صورت علنی حمایت نمی‌کنم، اما ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح را در نماز جمعه متذکر می‌شوم.
نماینده ولی‌فقیه در کرمان اظهار داشت: تبلیغات باید اسلامی و اخلاقی باشد و اگر افرادی در سخنرانی یا در مطبوعات به نامزد دیگری توهین و فحاشی کرد، باید بر حسب قانون مجازات شود و واگذا‌ری این امر به بعد از انتخابات صحیح نیست.
وی گفت: بر فعالیت‌های حمایت‌کنندگان از کاندیداها باید به صورت ویژه نظارت شود و این جماعت همیشه خطرناک هستند و رفتار و گفتارشان بیشتر از کاندیدا مد نظر است و اگر کسی خواست در جامعه تشنج و هیاهو راه اندازد، باید جلویش به صورت قانونی گرفته شود.
جعفری افزود: کسانی که سلامت اتنخابات را زیر سئوال می‌برند، گرفتار هوای نفس هستند و این یک مرض قلبی است و باید درمان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.