پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دستگاههای نظارتی باید با تخریب کنندگان کاندیداها برخورد کنند

 قائم مقام ستاد مردمی احمدی نژاد در کرمان با انتقاد از برخی میتینگ ها و همایشهای تبلیغاتی زودهنگام خواستار برخورد نهادهای نظارتی با تخریب کنندگان کاندیداهای انتخابات شد.

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان بر لزوم رعایت اخلاق و شئونات اسلامی توسط کاندیداهای ریاست جمهوری و هوادارنشان تاکید کرد و گفت: آموزه های قرآنی و دینی به ما اجازه نمی دهد شخصیت یکدیگر را هتک حرمت کنیم و به این رفتار خود نیز افتخار کنیم.

وی آموزش اخلاق انتخاباتی را در جامعه ضروری دانست و خاطر نشان کرد: بهتر است افرادی که قصد فعالیت در انتخابات دارند به جای تهمت، دروغ، شایعه پراکنی و سخنان خلاف واقع به تشریح و تبلیغ دیدگاهها و عملکرد و آرمانهای کاندیدای مورد نظر خود بپردازند و اخلاق را رعایت کنند.

مقدم با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات گفت: باید در این انتخابات آئینه تمام نمای ارزشهای اسلامی باشیم و دنیا را تحت تاثیر قرار دهیم.

وی با اشاره به برگزاری برخی میتینگ ها و همایش های انتخاباتی که بسیار زودهنگام نیز در کرمان آغاز شده است خواستار برخورد نهادهای نظارتی برانتخابات با تبلیغات پیش از موعد و همچنین تخریب کاندیداها شد.

مقدم افزود: دستگاههای اجرایی و نظارتی باید با استفاده از قوانین موجود جلوی این گونه تحرکات را بگیرند.

قائم مقام ستاد مردمی احمدی نژاد در کرمان اضافه کرد: ای کاش دوستانی که دست به تخریب می زنند از گذشته خود درس می گرفتند و می فهمیدند که تخریب نتیجه عکس می دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه جمعه گذشته اصلاح طلبان در خانه شهر کرمان گفت: در این جلسه شئونات اخلاقی نادیده گرفته شد و دست به تخریب اقدامات دولت نهم زدند اما بهتر بود این افراد در آن جلسه دیدگاههای خود را مطرح می کردند و در صورت لزوم انتقاد سازنده می کردند و به ارئه راهکار می پرداختند.

مقدم مهمترین وظیفه ستاد احمدی نژاد را حضور مردم در انتخابات حداکثری دانست و گفت: برخی رفتارهای نسنجیده تنها این اجازه را به ما می دهد که با مراجعه به مراجع قانونی اعلام شکایت کرده و خواستار رسیدگی قضایی به این حرکت ها شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.