پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

رحمتی فصل آینده در مس بازی خواهد کرد

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با اشاره به تمایل مس برای تمدید قرارداد با رحمتی گفت: در صورتیکه رحمتی فصل آینده در ایران حضور داشته باشد برای صنعت مس کرمان به میدان خواهد رفت.

عبدالرضا برهانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: در روزهای اخیر چندین بار با رحمتی مذاکره کرده ایم و وی قول داده است در صورت حضور در لیگ برتر ایران در مس کرمان بازی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: رحمتی هیچ گونه قرارداد داخلی با باشگاه پرسپولیس منعقد نکرده است و تمام صحبتهای انجام شده در این خصوص شایعه است.

وی گفت: یکی از تیمهای اروپایی خواهان حضور رحمتی در این باشگاه است و اگر در نهایت مذاکره رحمتی با این تیم به نتیجه قطعی نرسد با این بازیکن تمدید قرارداد خواهیم کرد.

وی با اشاره به وضعیت صادقی گفت: دو طرف تمایل به تمدید قرارداد برای یک فصل دارند که در این خصوص با صادقی وارد مذاکره خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد "پائولو زالترون" و "ادینهو" 2 بازیکن برزیلی مس به توافق رسیده ایم و این بازیکنان برای ادامه همکاری با مس هیچ مشکلی ندارند.

وی با اشاره به وضعیت مظلومی گفت: با مظلومی نیز به صورت شفاهی به توافق رسیده ایم و بزودی با این مربی قرارداد رسمی خواهیم بست.

برهانی گفت: با نظر مظلومی 6 بازیکن به ترکیب صنعت مس کرمان برای فصل آینده اضافه خواهد شد اما تمام تلاش باشگاه حفظ اسکلت اصلی تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر سال آینده و جام باشگاههای آسیا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.