پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مردم به احزاب و جناح ها رای نمی دهند

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک رای مردم عملکرد افراد و گروه ها است و از این رو آنان به احزاب و جناح ها رای نمی دهند.

"شهباز حسن پور" امروز  در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند و در انتخاب نامزدهای خود مانند گذشته به سراغ بهترین گزینه و خدمتگذارترین آن خواهند رفت.
وی بااشاره به حضور پرشور مردم در عرصه ها و صحنه های انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه با این عملکرد هیچ کسی نگران عدم حضور مردم در پای صندوق های رای نیست.
به گفته وی ،مردم این آب و خاک با خون شهدای خود پیمانی جاودانه بسته اند و حضورشان در همه صحنه های انقلاب نیز قطعی خواهد بود.
حسن پور تاکید کرد:ملت ایران با حضور آگاهانه خود در عرصه های سیاسی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و سایر عرصه ها تمامی برنامه ها و حیله های دشمنان اسلام را نقش برآب کرده است.
وی با اشاره به بحث اطلاع رسانی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز تصریح کرد: مطبوعات نقش ارزنده ای در معرفی و انتقال برنامه های نامزدهای انتخاباتی این دوره را برای مردم جهت برگزیدن اصلح ترین نماینده بر عهده دارند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که برای تبلیغات راه تخریب سایر نامزدها را برمی گزینند قبل از آنکه چهره رقیب انتخاباتی خود را مخدوش کنند به خود و جایگاهشان لطمه وارد می سازند.
وی اسلام را دینی کامل و همه جانبه عنوان کرد و افزود: مسلمانان همواره تخریب چهره های خدمتگذار را خلاف عقل، منطق و دین دانسته اند.
به گفته این نماینده مجلس ، انتقادها باید به صورت منطقی و همراه با ارایه راهکار پیشنهاد شود.
حسن پور گفت: مردم ما شرکت در انتخابات و برگزیدن گزینه اصلح را از وظایف دینی خود دانسته و برای همین امر مهم با وضو در کنار صندوق های رای حاضر می شوند.
وی انتخابات را نوعی مشارکت همگانی دانست و اظهار کرد: ملت ایران با شرکت گسترده و پرشور خود در انتخابات، سرنوشت خود را خود تعیین خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.