پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

ساختار شهر کرمان برای عبور و مرور عابران پیاده مناسب نیست

فرمانده راهنمایی و رانندگی کرمان با اشاره به اینکه در شهر کرمان ساختار مناسب عبور و مرور عابران پیاده مهیا نشده است، گفت: عابران پیاده و موتورسواران 85 درصد از کشته شدگان تصادفات کرمان را به خود اختصاص داده اند.

علی سلیم نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: در سال گذشته 273 نفر در تصادفات درون شهری کشته شده اند که از این تعداد 127 نفر موتوسیکلت سوار و 100 نفر عابر پیاده بوده اند که این رقم 85 درصد از تلفات در استان را به خود اختصاص می دهد.

فرمانده راهنمایی و رانندگی استان کرمان با بیان اینکه در شهر کرمان اعتبارات و بستر مناسب برای عبور و مرور افراد پیاده مهیا نشده است، گفت: با ممنوع کردن عبور عابران پیاده از کمربندی ها، بزرگراه های درون شهری و بلوارها، ایجاد گذرگاه در تقاطع ها و پلهای غیرهمسطح و حذف یا اصلاح درختچه های شهر کرمان قصد داریم وضعیتی را ایجاد کنیم که ایمنی عابران حفظ شود.


وی افزود: 170 نفر از فوت شدگان در تصادفات استان کرمان به دلیل وارد شدن ضربه به سر، جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: در سال 87 از هر 28 نفر مجروحی که به بیمارستان منتقل شدند یک نفر جان خود را از دست داد در حالیکه در سال 86 از هر 25 مجروح منتقل شده به مراکز درمانی یک نفر فوت کرده است.

سلیم نیا گفت: در سال گذشته 2 هزار و 714 نفر در استان کرمان گواهینامه موتوسیکلت سواری را اخذ کرده اند.

وی از نصب دوربین های کنترل سرعت در محدوده غربی شهر کرمان خبر داد و افزود: در سال جاری ساخت 16 پل عابر پیاده در دستور کار قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.