پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نهضت آزادی‌ منافقانه رفتار می‌کند

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: اکنون گروهک‌های منافق در دامان دشمن هستند و تنها نمی‌شود نسبت منافق را به آنها داد، زیرا دشمنی خود را آشکار کرده‌اند، اما گروهک‌های درون کشور مانند نهضت آزادی‌ و مشارکت منافقانه رفتار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی ذوالنور ظهر دیروز در جمع نخبگان بسیجی و هادیان سیاسی سپاه ثارالله اظهار داشت: براساس اصل 150 قانون اساسی، حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه سپاه است و این ملاک ارزشی نمی‌تواند در برابر جریان‌های موجود در فضای کشور بی‌تفاوت باشد.
ذوالنور گفت: به علت رسالت و وظیفه انقلابی سپاه، رسالت محوری در این نهاد جدا از وظیفه محوری در سایر حوزه‌ها است و با صرف وظیفه نمی‌شود، انقلاب را حفظ و حراست کرد و بر این اساس است که سپاه باید از قبل آماده باشد، تا به رسالت خود عمل کند.
وی افزود: در عرصه تهدیدات نرم سپاه رسالت دارد، وارد عمل شود و این خواست قانون است و افکار عمونی نیز چنین مطالبه‌ای از سپاه دارند و نباید نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشد.
ذوالنور تصریح کرد: در بحث انتخابات نیز افراد جابه‌جا می‌شوند و اختلاف نظر وجود دارد، اما انتخابات نباید اصل و اساس نظام را هدف قرار دهد به این معنی که یک گروه سیاسی ارزش‌ها و آرمان‌ها را مورد حمله قرار داده و زیرسئوال ببرند،‌ اگر اینگونه باشد و اساس نظام تهدید شود، رسالت و مسئولیت سپاه است که از کیان نظام دفاع کند.
وی خاطرنشان کرد: 16 هزار شهید ترور در کشور وجود دارد و سپاه در مقابل تروریست‌ها ایستاد و اکنون گروهک‌های منافق در دامان دشمن هستند و تنها نمی‌شود نسبت منافق را به آنها داد، زیرا دشمنی خود را آشکار کرده‌اند، اما گروهک‌های درون کشور مانند نهضت آزادی‌ و مشارکت منافقانه رفتار می‌کنند.
ذوالنور اظهار داشت: آنچه امام راحل منع کرده، له یا علیه کسی کار کردن است نه حضور و حفاظت از آرمان‌ها که حریم هستند، حوزه و حریم سپاه حفظ حاکمیت دینی و دستاوردهای انقلاب و نظام است، گفته می‌شود، سپاه و بسیج نباید حضور در صحنه داشته باشند، اگر اینگونه است به فرمایش مقام معظم رهبری چه کسی باید از انقلاب دفاع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.