پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اعلام آمادگی ذوالنور برای مناظره با خاتمی

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: سیدمحمد خاتمی، مجاهدین انقلاب و بخشی از کارگزاران سکولار فکر می‌کنند و من حاضر به مناظره در این زمینه هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور ‌دوشنبه شب در همایش گفتمان عدالت و خدمت در جمع اقشار مختلف مردم کرمان اظهار داشت: رفتار و منشی که در دوره‌های گذشته در پیش گرفته شده بود بر‌اساس اصول و آرمان‌های امام راحل نبود و اکنون عده‌ای سعی دارند با تخریب دولت کنونی هزینه‌های حمایت رهبر انقلاب از دولت را بالا ببرند و موضوع دولت وحدت ملی را مطرح کردند.
وی افزود: دولت وحدت ملی برای زمانی مطرح است که فضای شکننده‌ای بر جو سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یک کشور حاکم است و اکنون فضای کشور پایدار و رو به جلو حرکت می‌کند، در حال حاضر کسانی منتقد دولت هستند که افتخارشان لیبرال دموکرات بودن است.
ذالنور خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها و به ویژه نظامی در شرایط بسیار خوبی هستیم و در صورت حمله به ایران اسلامی هنوز گرد و خاک موشک دشمن قابل دید است که گرد و خاک موشک‌های ما در سرزمین دشمن بلند می‌شود و اینکه نظامیان ناوهای آمریکایی با آن همه ردیاب و سیستم‌های پیشرفته صبح می‌بینند که آرم جمهوری اسلامی بر ناوشان برجسته حک شده، نشان از قدرت تسلط و بازدارندگی نیروهای سپاه و بسیج است.
وی تصریح کرد: مجلس ششم لایحه دو فوریتی را تصویب کرد که مطابق آن باید با آژانس هسته‌ای همکاری شود و سه سال از بهترین اوقات طلایی هسته‌ای را از دست دادیم و نتیجه آن هم عاقبت با ننگ جلسه پاریس که به دولت اصلاحات گفته شد، برای اعتمادسازی باید تمام تاسیسات هسته‌ای خود را زیر نظر بازرسان آژانس نابود کنید، پایان یافت.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دولت نهم در زمینه هسته‌ای موضع منفعل و ناکارآمد را با دیپلماسی فعال به موضع قدرتمند و پویایی تبدیل کرد تا جایی که امروز اوباما تقاضا می‌کند، ایران در جلسات 1+5 حضور فعال داشته باشد و این نشان از موضع قدرت دولت کنونی در عرصه بین‌المللی دارد.
وی افزود: خط فکری جماعت مخالف دولت، خط فکری سازش و مغایر با اصول و آرمان‌های امام راحل است، خاتمی در روزهای آخر ریاست جمهوری خود اعلام کرد هر 9 روز یک بحران را پشت سر گذاشته‌ام، من می‌پرسم چرا الان بحران نداریم؟ چه کسی با زیر پا گذاشتن شعائر و باورهای دینی مردم اقدام به بر پایی بحران در جامعه می کرد، در حادثه کوی دانشگاه اتاق بحران را چه کسانی هدایت می‌کردند، جز کسانی که الان منتقد دولت و مخالف رهبری هستند.
ذوالنور اظهار داشت: نطق‌های پیش از دستور مجلس ششم را بررسی کنید، موضوعات آن هیچ فرقی با مخالفت‌های رسانه‌ها و تریبون‌های خارج از کشور و ضد نظام ندارد، سئوال این است که می پرسند یک میلیارد دلار در این دولت کجا رفته؟ من هم همین سوال را دارم و می‌پرسم که آن 6 میلیارد دلار در دوره اصلاحات کجا رفته است؟
وی در پایان تصریح کرد: اگر امروز دولت مردمی و عدالت‌پرور تخریب می‌شود به این دلیل است که احمدی‌نژاد 5 هزار خط تلفن موبایل را که هیچ قبضی برای آنها صادر نمی‌شد‌ و مواجب نور چشمی‌ها را قطع کرده است که هزینه بر بیت‌المال داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.