پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

320 هزار تن سیب‌زمینی به دستور خاتمی نابود شد

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: به دستور خاتمی 320 هزار تن سیب‌زمینی را برای تعدیل قیمت نابود کردند، اما در اختیار مردم محروم قرار ندادند و احمدی‌نژاد دستور داد، سیب‌زمینی‌های مازاد در اختیار مردم محروم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی ذالنور‌‌ ظهر دیروز در جمع پاسداران سپاه ثارالله اظهار داشت: دوره‌های قبل با امروز و شرایط حاکم بر آن قابل مقایسه نیست، زیرا در آن شرایط فقط بحث حضور در جنگ بود و اقتصاد کشور نیز وابسته به نفت و تک محصولی بود و اقتصاد امروز شرایط خاص خود را دارد و میزان پیشرفت در مراحل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را نمی‌توان با گذشته مقایسه کرد.
وی افزود: عده‌ای که بحث کنترل و اداره اقتصاد کشور را در شرایط جنگ داشتند، باید بدانند مانند امروز ساختار زیربنایی و پایه‌ای بر اقتصاد، در آن زمان حاکم نبود و صادرات و واردات نیز به این میزان وجود نداشت و مهمترین عملکرد اقتصادی آن دوره موضوع کوپن بود که فقط مایحتاج مردم را تامین می‌کرد.
ذوالنور‌ تصریح کرد: افرادی که مطرح می‌کنند، رهبری باید در یک دولت فرهنگی باشد، فرافکنی و انحرافی عمیق و بزرگ به وجود آورده‌اند و این انحراف موجب شد، به بعضی‌ها لقب شاه ‌دادند و به همین علت بود که فاصله طبقاتی در دوران سازندگی بسیار عمیق شد و اشرافی‌گری رشد و رانت‌خواری گسترش پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: مشکلات و نیازهای مردم را نمی‌شود با حرام تامین کرد، انحرافات به علت وجود حرام است و در هر سطح از جامعه تاثیر خود را می‌گذارد، اگر شرایطی ایجاد شود که با حرام نیازهای جامعه برطرف شود، فضای انحراف نیز باز می‌گردد و در رفع زیرساخت‌های مادی باید زیرساخت‌های معنوی را هم در نظر گرفت.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: خصوصی‌سازی در دوره‌ سازندگی عبادت بود و با توزیع سهام عدالت در بین مردم اقشار محروم طعم عدالت را چشیده‌اند و در دولت‌های قبل چنین اتفاقی روی نداد و اگر وجود داشت، الان اوضاع متفاوت بود.
وی اظهار داشت: در دولت‌های قبل ارقام نجومی به شکل وام پرداخت شدند و تا کنون وصول آنها محقق نشده است و اینها بخشی از مشکلات اقتصادی فعلی را به وجود آورده‌اند.
وی در رابطه با مقوله امنیت گفت: 127 نماینده مجلس ششم نامه سرگشاده می‌نویسند و از وضعیت مرزهای ناامن اظهار نگرانی می‌کنند، اما اکنون که تهدید نظامی از بین رفته است، مقایسه با دوره گذشته ضروری است و امروز ذلت گذشته را نداریم و ملت ما سربلند زندگی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.