پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بسیج نقشه‌های شوم تجدید نظر‌طلبان را نقش بر آب می کند

 

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بسیج و بسیج دانشجویی نقشه‌های شوم تجدید نظر‌طلبان را همیشه نقش بر آب کرده و خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور آمده است: چند سالی است که در آستانه انتخابات سیل هجمه‌ها به بسیج و سپاه پررنگ می شود و تجدید نظر‌طلبان در تقابل با بسیج به تخریب چهره پر فروغ «مدرسه عشق»،« مکتب شاهدان و شهیدان»، و «نام و نشان جویان در گمنامی»، می پردازد. چرائی این داستان غم انگیز بیش از پیش فرزندان اسلام ناب محمدی (ص) را به هوشیاری می ‌طلبد.

این بیانیه در ادامه خاطرنشان کرده است:‌ طراحان معلوم الحال این پروژه‌ها نیک می دانند که تمرکز جوانان مومن و انقلابی کشور در بسیج مانع از اجرای نقشه‌های شوم آنان در«استحاله از درون» و «براندازی نرم» گردیده است. آنان در صدد هستند تا با تخریب چهره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به تعبیر امام راحل «سپهر حوادث کشور» و «پرچمدار عزت مسلمین» است بین این نهاد مقدس و بسیج مردمی فاصله ایجاد نمایند و هدف اساسی در این پروژه زمین گیر کردن نیروهای مومن به انقلاب اسلامی جهت عرفی سازی ارزش‌های دینی در قالب ادبیات و مفاهیم دینی است.

این بیانیه تاکید کرده است: فرمانده محترم کل سپاه، بسیج را دو بخش نظامی و غیر نظامی تفکیک و حوزه غیر نظامی را مجاز به ورود به میدان سیاست دانسته‌اند، واکنش تجدید نظر طلبان اگر بر اساس بی اطلاعی و غیر مغرضانه است باید با اطلاع رسانی توجیه شوند؛ اما اگر مغرضانه است باید خود را در مقابل امام راحل احساس نمایند. زیرا امام راحل بعد از اتمام جنگ تحمیلی اقدام به تشکیل بسیج دانشجویی نمودند در مطالبات امام از این تشکل فراگیر کارکرد نظامی یافت نمی شود. امام راحل 4 عرصه اصلی را برای ماموریت بسیج دانشجویی ترسیم نموده‌اند که عدول از آن سرپیچی از فرمان حکیمانه آن یار سفر کرده خواهد بود.

در این بیانیه 4 عرصه اصلی ماموریت بسیج دانشجویی به شرح ذیل تشریح شده است:

1 - پاسداری از اصل تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی

آیا پاسداری با اسلحه انجام می‌شود؟ امام نیک می‌دانست که دانشجوی بسیجی به دلیل عدالت‌خواهی و دوری از قدرت و ثروت می‌تواند به دور از محافظه کاری این پرچم داری را به عهده گیرد.

2 - مقابله با نفوذ اجانب در دانشگاه‌ها

آیا مقابله با نفوذ اجانب در دانشگاه ها در هیبت نظامی انجام می‌شود؟

آیا مخالفین فکری نظام، پناهگاه و خواستگاه خود را در عرصه دانشگاه نمی دانند بسیج برای مقابله با آنان باید بر تفکرات سیاسی احاطه داشته باشد تا در تشخیص میدان عمل خود دچار انحراف نشود.

آیا امام از بسیج می‌خواهد با اسلحه و پوتین و یونیفرم نظامی این چهارچوب را طراحی کنند؟

بنابراین تکلیف بسیج غیر نظامی توسط امام راحل روشن گردیده است و آنان که گزینشی به امام می‌نگرند باید در صدد اصلاح خود برآیند.

4 - حل مسائل اعتقادی بسیجیان

رفع شبهات اعتقادی خصوصا در حوزه اسلام سیاسی به عهده دانشجو و طلبه گذاشته شده است. آیا با صبقه نظامی باید به این امر پرداخت؟

در ادامه این بیانیه آمده است: خدا را شاکریم که امروز بسیج دانشجویی در مقابل طراحان «حاکمیت دو گانه» «مشروطه خواهی» و «جمهوری خواهی» و هجمه کنندگان به اصول اعتقادی اسلام و تشییع ایستاده است و تجدید نظر طالبان تا جلب اعتماد بسیجیان باید فاصله طولانی را طی نمایند و پل‌های خراب کرده خود را بازسازی نمایند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشو در پایان تاکید کرده اند: ما با تاسی از امام راحل ورود به احزاب و گروه‌ها را بر خود حرام می‌دانیم اما برای دفاع از انقلاب اسلامی و مخالفین فکری آن صرفا به چارچوب‌های حقوقی بسنده نخواهیم کرد و انحراف فکری را امری فراتر از انحراف حقوقی می دانیم و بر مبارزه فکری تا پالایش کامل جبهه نیروهای مومن به انقلاب اسلامی پای خواهیم فشرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.