پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

کاراته کاهای کرمانی در دو میدان بین المللی خوش درخشیدند

کاراته کاهای کرمانی در رقابت های بین المللی ارمنستان و مستر کاپ امارات با کسب مدال های مختلف خوش درخشیدند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی هیات کاراته استان، رقابت های بین المللی ارمنستان با شرکت 550 کاراته کا و با حضور 8 تیم از 12 اردیبهشت ماه جاری به مدت 10 روز برگزار شد که با نایب قهرمانی تیم هیات کاراته استان کرمان پایان یافت.
بر اساس این گزارش، در رشته کمیته و در گروه سنی بزرگسالان "رضا یوسفی علیپور" ، "سمیه حسن زاده"،"ایمان محمدخانی" به عنوان نخست دست یافتند و "نوید عبدالملکی"،"محمد شفیع"،،"یگانه امیری"،" فرهاد وزیری" به عنوان دومی و "داریوش جشاری" نیز رتبه سوم را کسب کردند.
درگروه سنی جوانان نیز "فاطمه محمودی"، "فاطمه میرکاظمی" هر دو به مقام دومی رسیدند و "فهیمه چاجی" به همراه "نرگس باوندپور" سوم شدند.
"بهنوش نجفی" در گروه سنی نوجوانان و "زهرا سادات حسینی" در گروه سنی امید نیز به ترتیب اول و دوم شدند.
"مریم افزا" به عنوان داور ، "محمد محمد خانی" سرمربی و "حمیدرضا مهرابی" به عنوان سرپرست به همراه تیم کرمان در این رقابت ها حاضر بودند.
در رقابت های بین المللی مستر کاپ امارات نیز تیم کاراته کرمان در رشته کمیته و کاتا عنوان سومی این رقابت ها را به دست آورد.
در گروه سنی بزرگسالان این رقابت ها "صادق مشایخی" به عنوان دومی رسید و "محمد علی سروری زاده"، "بهرام رییسی"، "محمد علی پوراسماعیلی"، "حسین نصراللهی"، "سعید اسداللهی"، سید "مهدی دستیار"، "مهران زراعت حرفه" سوم شدند.
در گروه سنی جوانان نیز "امید زارعی" به مقام دوم رسید و "رضا تقی پور ماهانی" نیز رتبه سوم این مسابقات را کسب کرد.
"حسین اسدالهی" به عنوان سرپرست و مربی به همراه "شهرام قائم مقامیان" و "احمد افشاری" به عنوان داور در این رقابت ها حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.