پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

باشگاه مس کرمان به تعهدات خود در قبال اتوبوسرانی عمل نکرده است

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمان با اشاره به خسارات وارده به ناوگان اتوبوسرانی کرمان طی برگزاری مسابقات صنعت مس کرمان خواستار پرداخت این مبالغ توسط باشگاه صنعت مس شد.

یدالله عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان گفت: در طول برگزاری مسابقات لیگ برتر در کرمان و در راستای همکاری بین دستگاههای  و رفاه حال تماشاچیان و هواداران صنعت مس کرمان همکاری لازم را با باشگاه صنعت مس کرمان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در هر بازی به دلیل عدم امکان بلیط فروشی همچنین خارج شدن اتوبوسها از خطوط مشخص سازمان اتوبوسرانی با خسارات مالی مواجه می شد که در مذاکرات صورت گرفته قرار شد این مبالغ توسط باشگاه صنعت مس کرمان پرداخت شود اما تاکنون در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به بدهی های سازمان اتوبوسرانی و کمبود بودجه این سازمان گفت: در برخی موارد نیز شاهد بروز خساراتی به اتوبوسها بوده ایم که برای جبران این موارد نیز هیچ بودجه ای اختصاص نیافته است و با وجود مشکلات مالی موجود مجبور به تامین این خسارات نیز شده ایم.

عرب نژاد با اشاره به لزوم فرهنگسازی لازم بین مردم برای استفاده صحیح از اتوبوسهای ناوگان شهری افزود: طی سال گذشته 100 میلیون تومان خسارت توسط مسافران به اتوبوسهای مسافربری در سطح شهر وارد شده است.

وی اضافه کرد: دستگاههای فرهنگی و رسانه ها باید فرهنگ استفاده صحیح از وسایل نقلیه عمومی را در بین مردم ایجاد کنند هر چند که تعداد اندکی از مسافران در این خصوص مشکلاتی ایجاد می کنند اما جبران این خسارات برای سازمان اتوبوسرانی کرمان مشکل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.