پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حضور مردم در صحنه ، انقلاب را بیمه کرده است

 

امام جمعه موقت کرمان گفت: حضور آگاهانه، همه جانبه و پرشور مردم در تمام صحنه های نظام، انقلاب را بیمه و مکر و حیله دشمنان را نقش برآب کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت السلام و المسلمین"مهدی عربپور" در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: ملت ایران با حضور گسترده و مشارکت در سرنوشت خود نشان داده اند این مهم برای آنان از ارزش فوق العاده ایی برخوردار بوده است.
وی اظهار داشت: تبلیغات انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری باید بر اساس اخلاق صورت گیرد و از بی اخلاقی و رفتارهای نامناسب به منظور معرفی نامزد مورد نظر خود پرهیز شود.
حجت الاسلام عربپور با اشاره به مهیا شدن شرایط نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای معرفی و ارایه توانمندی ها و برنامه های آنان، تاکید کرد: در عین حال طرفداران نامزدها نباید با بی انصافی به تخریب سایر نامزدها بپردازند.
به گفته وی، طرفداران نامزدهای انتخاباتی نباید از روی ناآگاهی حرف هایی بزنند که خدای ناکرده نظام جمهوری اسلامی را زیر سووال ببرند.
حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: مردم نیز به کسانی که موجبات تخریب چهره های خدمتگذار به جامعه را فراهم می آوردند، رای نداده و این امر در نهایت به ضرر نامزدها تمام می شود.
وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی در 61 سال پیش، افزود:این روز در جهان اسلام به "یوم النکبه" نامگذاری شده است.
خطیب جمعه موقت کرمان، نژاد پرستی و توسعه طلبی را از اهداف شوم صهیونیست ها در اشغال فلسطین برشمرد و ابراز امیدواری کرد: انتفاضه فلسطین در نهایت با مقاومت جوانان مسلمان پیروز خواهد شد.
وی به حضور رهبر عظیم الشان انقلاب در کردستان و استقبال شایسته اهل تشیع و تسنن از ایشان اشاره کرد و ادامه داد: این استقبال نمونه کاملی از وحدت بین شیعه و سنی در جهان اسلام بود.
وی اظهار داشت: استقبال شیعیان و اهل سنت از مقام معظم رهبری در کردستان، بیانگر خدمت این گروه در کنار هم بود که در نهایت این وحدت موجبات عزت و افتخار اسلام را فراهم می آورد.
حجت الاسلام عربپور با اشاره به نامگذاری امسال به سال "اصلاح الگوی مصرف" به دستور رهبر فرزانه انقلاب ، افزود: ارایه الگوی شرعی، عقلی و منطقی از الگوی مصرف صحیح با اهتمام در به دست آوردن مال حلال، دوری از تجمل گرایی، مدیریت مصرف و پرداخت مقداری از مال خود به فقرا و نیازمندان امکان پذیر است.
به گفته خطیب موقت جمعه کرمان ، مطبوعات و رسانه ها نقش مهم و ارزنده ای در شناساندن الگوی مصرف صحیح به مردم دارند.
وی الگوی مصرف کنونی جامعه را دچار مشکلاتی دانست و اظهار داشت: الگوی مصرف کنونی جامعه باید به صورت آگاهانه، عقلی و شرعی مورد اصلاح قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.