پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

رنگ تبلیغاتی احمدی‌نژاد رنگ خداست

 

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو گفت: بعضی از کاندیداها رنگ سبز را ترویج می‌دهند، شاید به این خاطر است که واردات پارچه کردند و پارچه سبز روی دستشان مانده است اما احمدی‌نژاد رنگ خداست، رنگ ملت است و این رنگ را ترویج می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش پیش از ظهر امروز در آغاز به‌ کار ستاد تبلیغاتی حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد در خراسان رضوی با اشاره به انتخابات سال 84 و سخنان مرعشی در رسانه ملی اظهار داشت: مرعشی قبل از انتخابات نهم در رسانه ملی ویژگی یک رئیس جمهور را این طور ذکر کرد که باید خوب بخورد، خوب بخوابد، سر صبح به استخر برود و گلف خود را بازی کند و در پایان روز یک تصمیم بگیرد.
وی افزود: این در حالی است که احمدی‌نژاد در هر سفر استانی خود در جلسه هیئت دولت صد مصوبه دارد و این همان فردی است که در ابتدای راه می‌گفتند که چون شهردار بوده، تنها می‌تواند وضع داخل کشور را حفظ کند و در سیاست خارجی تجربه‌ای ندارد که اما ما دیدیم در حوزه سیاست خارجی ممتاز است.
وی گفتمان دولت نهم را منطبق با شعارها و گفتمان امام راحل و انقلاب دانست و ‌عدالت‌خواهی‌ را از دیگر ویژگی‌های این دولت برشمرد.
شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی گفت: پس از روی کارآمدن دولت نهم هم افرادی که منافعشان را در خطر دیدند، به طور گسترده اقدام به تخریب این دولت می‌کردند و اسم آن را هم نقد می‌گذاشتند.
وی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت نهم، ساده‌زیستی و روحیه مردم‌داری را از ویژگی‌های این دولت برشمرد و افزود: رئیس‌جمهوری فردی ساده‌زیست است که با حرکت در بین مردم و با نشاط و روحیه مردم‌داری به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی می‌کند.
وی توجه ویژه دولت به مناطق محروم را در راستای عدالت دانست و تصریح کرد: شعار عدالت‌طلبی دولت، شعار ساده‌ای نیست و به فرموده مقام معظم رهبری هزینه زیادی دارد.
وی به مجلس ششم اشاره کرد و یاد‌آور شد: در مجلس ششم بهزاد نبوی به ترسیدن و ترسو بودن خود افتخار می‌کرد و می‌گفت که هیچ منطق و عقلی حکم نمی‌کند که با آمریکایی که تمام بدن خود را مسلح می‌کند، بجنگیم و کیست که از این آمریکا نترسد‌.
روانبخش افزود: احمد شیرزاد، نماینده مردم در مجلس ششم هم عنوان کرد برای ترسیدن شعور ترسیدن مهم است و حالا این مجلس و دولت کادری بودند که باید با آمریکا مبارزه می‌کردند‌.
وی اظهارداشت: احمدی‌نژاد پس از برگزیده شدن به عنوان رئیس جمهور سعی کرد وزیران خود را از میان مردم انتخاب کند و دیدیم که وزیران دولت نهم از میان طبقات مختلف مردم انتخاب شدند.
دبیر سیاسی نشریه پرتو در ادامه تصریح کرد: احمدی‌نژاد در سال 84 در حالی از سوی اکثریت مردم ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور برگزیده شد که هیچ پشتوانه حزبی نه از جناح راست و نه از جناح چپ نداشت.
وی با بیان اینکه خاتمی در 10 مرداد سال 84 تعلیق‌ها را شکست اضافه کرد: خاتمی 10 مرداد پیام داد که تعلیق‌ها را بشکنند و این در حالی بود که 11 مرداد حکم تنفیذ رئیس جمهوری جدید داده می‌شد و اگر خاتمی مرد شکستن بود، باید 10 روز قبل و یا یک ماه قبل و نه یک روز به پایان دوره‌اش تعلیق‌ها را می‌شکست.
وی افزود: در 11 مرداد وقتی تعلیق‌ها شکسته شد و حکم تنفیذ به احمدی‌نژاد داده شد، او در بحران قرار داشت و در حالی که هنوز دبیر شواری امنیت ملی و وزیری نداشت؛ در آن موقع توانست توان خود را در حوزه سیاست خارجی نشان دهد.
این مدرس حوزه ادامه داد: احمدی‌نژاد در زمانی که درباره بحث انرژی هسته‌ای به سازمان ملل رفت در جمع خبرنگاران عنوان کرد که اطلاعات را در سخنرانی می‌دهم و او در سخنرانی خود‌ با این بهانه قصد داشت امام عصر را به دنیا معرفی کند و در پایان طرح هسته‌ای را عنوان کرد.
وی پیشرفت‌های ایران در بحث انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: امروز دولت، مجلس و سایر قوا هماهنگ جلو می‌روند.
وی افزود: اگر قرار است عنوانی به احمدی‌نژاد داده شود، باید عناوینی مانند سردار انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، ماهواره، امنیت اجتماعی، خودکفایی در فولاد و سیمان، مبارزه با استکبار و ده‌ها لقب دیگر را به او داد.
روانبخش تاکید کرد: این در حالی ‌است که رئیس جمهور بدون هیچ ادعایی همواره و خود را خدمتگزار مردم می‌داند و می‌گوید همه کارها توسط ملت بزرگ ایران انجام شده است.
وی اظهار داشت: اینکه در موضوع انتخابات آینده ریاست جمهوری عده‌ای از مخالفان احمدی‌نژاد روش تخریب را در پیش بگیرند، موضوعی طبیعی است، چرا که آنان چیزی برای عرضه خود و راهی غیر از این ندارند.
وی با بیان اینکه باید کشورهای کوچک را متحد کرد، گفت: با متحد کردن کشورهای کوچک می‌توان به جنگ رفت، چرا که آنها دوستان ما هستند.
وی خاطر‌نشان کرد: امروزه بعد از پیروزی هسته‌ای و اقدامات مهم انجام شده توسط ایران در دنیا طاغوتی‌های ریش تراشیده ‌شده و کراواتی می‌گویند، افتخار ما ایرانی بودن است‌.
روانبخش با بیان اینکه احمدی‌نژاد به دنیا نشان داد که دین مانع از پیشرفت نمی‌شود، تصریح کرد: وی به دنیا نشان داد که دین موتور متحرکی است که با داشتن آن می‌توان به پیشرفت‌های بزرگی دست یافت و نیز به این خاطر مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کردند و این دهه فردی مانند احمدی‌نژاد می‌خواهد.
وی با اشاره به این که بعضی کاندیداها که رنگ سبز را ترویج می‌دهند، اضافه کرد: بعضی از کاندیدا رنگ سبز، شال سبز، پارچه سبز و نیز مانتوی سبز را ترویج می‌دهند، شاید به این خاطر است که واردات پارچه کردند و پارچه سبز روی دستشان مانده است اما احمدی‌نژاد رنگ خداست، رنگ ملت است و این رنگ را ترویج می‌دهد.
سردبیر سیاسی نشریه پرتو اظهار داشت: امروز در بزرگراه امام (ره) و انقلاب قرار گرفته‌ایم و "احمدی‌ نژاد " در این مسیر حرکت می‌کند که آخر بزرگراه نیز حکومت حضرت مهدی (عج) است.
روانبخش افزود: راهی که در گذشته انقلاب طی شده و راه آینده، مسیری است که امام معماری آن را بر عهده داشته‌ است و همچنین در این مسیر، دهه سوم انقلاب اسلامی به دهه اول انقلاب پیوند خورده ‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.