پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جسارت پذیرش مسئولیت‌های بزرگ از ویژگی‌های مهم دولت نهم است

 

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جسارت پذیرش مسئولیت‌های بزرگ از ویژگی‌های مهم دولت نهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا زاکانی پنج‌شنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ گردهمایی وفاق و همگرایی جریان‌های سیاسی اصولگرای خراسان رضوی اظهار داشت: دولت نهم کاری کرده که کار دولت‌های بعدی سخت‌تر شده است؛ مگر پیش از این رئیس جمهور و وزیر را مردم به راحتی می‌دیدند، اما این نشدنی‌ها در دولت نهم تحقق یافت.
نماینده تهران در مجلس با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات دهم اظهار داشت: میزان مشارکت مردم بالای 67 درصد است که 54 درصد از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند و با فاصله زیادی میرحسین موسوی به عنوان نفر دوم قرار دارد.
وی افزود: همچنین در این دوره از انتخابات دو جریان سیاسی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان که مردم تجربه حضور هر دو را داشته‌اند، وارد صحنه شده و مردم فضای احساسی و انتخاباتی را بیشتر حس می‌کنند.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران درست فهمید که دولت نهم به ریاست فرزند انقلابی امام (ره‌) با اتکا به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و حرکت در مدار ولایت توانسته است، حقیقت و اقتدار را به ایران بازگرداند.
نماینده تهران در مجلس ادامه داد: ما معتقدیم دولت نهم به شعارها، بیانیه‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی خود اکتفا نکرده و همواره با جدیت هرچه تمام‌تر سعی بر عینیت یافتن اهداف و آرمان‌های نظام دارد.
زاکانی اضافه کرد: ملت ایران در تیر سال 84 رویکرد ضد استکباری خود را با انتخاب کاندیدای اصلح نشان داد و این‌بار نیز با همان رویکرد و با اعتقادی راسخ‌تر به همان کاندیدا به صحنه می‌آید‌.
دبیر‌کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در آستانه انتخابات 22 خرداد از سوی برخی سخن‌ها و مطالبی مطرح می‌شود که در راستای همان اهداف و تزهای آمریکایی بوده و نیز چنین سخنانی از سوی برخی از افراد داخل نظام سبب شگفت است‌.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به اینکه «چرا احمدی‌نژاد را انتخاب کرده‌ایم؟» تصریح کرد: مقبولیت احمدی‌نژاد در بین مردم به‌ دلیل عملکرد روشن دولت نهم از همه مهم‌تر سخنان رهبر معظم انقلاب درباره عملکرد و رویکرد مثبت دولت نهم از جمله دلایلی است که احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدای انتخاباتی جبهه اصولگرایان انتخاب کرده‌ا‌یم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.