پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آیت‌الله مظاهری: اگر موشک باران سیاسی هم شدید مأیوس نشوید

 

رئیس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با رابط و ستاد هماهنگی حمایت های مردمی احمدی نژاد در این استان گفت: اگر موشک باران سیاسی هم شدید مأیوس نشوید مطمئن باشید که فردای انتخابات شما قوم از جهاد برگشته خواهید بود با همان ثواب .

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد، آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با رابط و ستاد هماهنگی حمایت های مردمی احمدی نژاد در این استان با اشاره به منشور اخلاقی این ستاد اظهار داشت: همانطوری که در این منشور مشهود است، حفظ تقدس نظام در این حرکت بزرگ بسیار مهم است.
وی افزود: باید در همه حال در این انتخابات برای حفظ نظام از شائبه های دشمن‌پسند دوری کرد و برادران با اتحاد تمام در این راه قدم بردارند و الگوی بسیار خوبی از اقتدار در انتخابات را در ایران و خارج از ایران به نمایش بگذارند.
مظاهری خطاب به اعضای ستاد مردمی حمایت از احمدی نژاد، اظهار داشت: حتی اگر دیگران رعایت اخلاق را در انتخابات نکردند، بنده به شما تأکید میکنم که سعی کنید با اخلاق و برخورد خوبتان به دنیا ثابت کنید که انتخابات ایران یک انتخابات اخلاقی است و هیچ چیز غیر از خدا و حفظ نظام مدنظرتان نباشد و این را بدانید که زمانی که رسول الله(ص) فاتح شدند اولین کاری را که کردند تشکیل حکومت بود، یعنی با محوریت خودشان و پشتوانه مردم اولین حکومت اسلامی را تشکیل دادند و در این قرن نیز خدا خواست حکومت اسلامی توسط معمار انقلاب امام خمینی(ره) بوجود بیاید و قطعا کار کردن و خدمت به این نظام نیازمند خلوص نیت است.
وی تاکید کرد: باید از رهنمود های حضرت امام(ره) در همه زمینه ها بهره بگیریم و خدا را شکر که حضرت امام تمامی صحبتهایی را که ما در این راه نیاز داریم قبلأ فرمودند و شما میتوانید تمام آن رهنمودها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را الگوی راهتان قراردهید.
رئیس حوزه علمیه اصفهان همچنین به همه مردم توصیه کرد در انتخابات دهم ریاست جمهوری شرکت نمایید و بدانید این رای بزرگ رای به نظام و اسلام است و اینک که دشمن در تلاش است که این انتخابات را کم‌رنگ نشان دهد شما با فوج فوج حضورتان این تلاش دشمن را خنثی کنید.
آیت‌الله مظاهری با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق و تقوا و تفاوت دیدگاه اسلام و غرب درخصوص انتخابات و قدرت گفت: در این راه نباید از تیر و موشک دیگران بترسید، مواظب باشید اینجا غرب نیست که کاندیداها و هوادارانشان به هر شیوه مذمومی برای تبلیغات متوسل شوند، اینجا ایران اسلامی است، مسئولینش خدایی فکر می‌کنند، هوادار نشان عندالله وارد عرصه انتخابات می شوند، به تخریب صف آرایی نمی کنند که برای حفظ نظام دست در دست هم پیروز خواهند شد، شما در همه حال رعایت اخلاق اسلامی را بنمایید، اگر موشک‌باران سیاسی هم شدید مأیوس نشوید، مطمئن باشید که فردای انتخابات شما قوم از جهاد برگشته خواهید بود با همان ثواب، همانطوری که تا بحال پیش رفته‌اید از تخریب بپرهیزید که این بدترین گناه است.
در ابتدای این دیدار صمیمانه، حجت السلام میر مرشدی رابط ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی احمدی نژاد در اصفهان با ارائه منشور اخلاقی این ستاد ضمن معرفی افراد ستاد، گزارشی از فعالیتهای انجام شده و اهداف ستاد را ارائه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.