پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی، ملی و انقلابی است

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی، ملی و انقلابی دانست و بر حضور گسترده مردم در این امر مهم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید "یحیی جعفری" در آیین این هفته نماز جمعه کرمان گفت: دشمنان با توطئه های فراوان خود در راستای مخدوش کردن امنیت کشور و جلوگیری از حضور گسترده مردم درانتخابات تلاش می کنند و از این رو مردم باید با هوشیاری و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با این توطئه ها گام بردارند.
وی ضمن تاکید بر انتخاب شایسته ترین، مردمی ترین و با تقوا ترین افراد برای دهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: دقت کنید کسانی روی کار نیایند که خدای ناکرده ختم انقلاب را اعلام کنند.
وی ادامه داد: توجه به اقدامات انجام شده توسط نامزهای ریاست جمهوری و توجه به افرادی که از نامزدها حمایت می کنند، می تواند برای انتخاب فرد اصلح مورد توجه قرار گیرد.
خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، بیان کرد: رزمندگان کشور اعم از نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، نیروی زمینی و نیروی هوایی کاری کردند که از نظر تحلیلگران سیاسی و نظامی آن روز ناممکن بود.
وی ادامه داد: دشمن با توطئه ها و امکانات بسیار خود برای پیروزی در جنگ تلاش می کرد اما کمک های خداوند، رهبری خردمندانه و ایثار تمامی اقشار کشور، به خصوص جوانان سرانجام پیروزی در ابعاد سیاسی و نظامی را برای کشور ما به ارمغان آورد.
حجت الاسلام جعفری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت اله "محمدتقی بهجت" بیان کرد: ایشان در علوم مختلف اسلامی از جمله فقه، اصول، فلسفه و سایر علوم تبحر کامل داشتند.
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که دشمن همواره برای تضعیف مرجعیت تلاش می کند باید به نحو معقول با این توطئه ها مقابله کرد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به نامگذاری سال اصلاح الگوی مصرف توسط مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: مسوولان و دست اندرکاران باید برای تحقق این امر مهم برنامه ریزی و تلاش کنند.
حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: متاسفانه هم اکنون مصرف آب، انرژی و سایر نعمت های خداوند در کشور ما بالا است که با توجه به مصرف صحیح می توان سالانه میلیارد ها تومان به اقتصاد کشور کمک کرد.
وی اسراف و عدم توجه به مصرف بهینه را باعث نابودی جوامع و حتی کشورهای ثروتمند دانست و تاکید کرد: هم اکنون اسراف بلایی است که دامن گیر جامعه ما نیز شده و رفع آن نیازمند برنامه ریزی است.
خطیب جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده جهت حفظ و معرفی آثار تاریخی استان کرمان، عنوان کرد: با توجه به توسعه صنعت گردشگری و معرفی میراث فرهنگی و صنایع دستی، سالانه میلیاردها دلار نصیب کشور خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.