پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برخی آقایان مسیر و جهت مورد نظر امام و رهبری را گم کرده اند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: متاسفانه برخی آقایان مسیر و جهت مورد نظر امام و رهبری را گم کرده و به هر چیزی متوسل می شوند که این امر برگرفته از هوای نفس آنان است.

به گزارش ایرنا، سردار "غلامعلی ابوجمزه" شامگاه چهارشنبه در آیین دومین یادواره شهدای دانشجو استان کرمان در مرکز تربیت معلم شهید باهنر افزود: انسانی می تواند قلوب جامعه را تصاحب کند که ولایی باشد.
به گفته وی، تا کسی در جایگاه ولایت معنوی قرار نگیرد به جایگاه ولایت منصوب نخواهد شد و رهبری عزیز انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد به این جایگاه معنوی نایل آمده اند.
سردار ابوحمزه، بزرگترین نعمت پس از پیروزی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: بزرگترین الگو برای همه افراد در هر شرایطی، ائمه معصومین (ع) هستند و آنچه که نیز خرمشهر را آزاد کرد توسل به سیره خاندان اهل بیت (ع) بود.
این مسوول نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن ملاک های فرد اصلح در انتخابات گفت: مومن ترین، با ارزش ترین، خام ترین، پایبند به ولایت و ساده زیست ترین فرد را انتخاب کنید و گوشتان به دیگر چیزهایی که دیگران نقل می کنند بدهکار نباشد.
وی شهدا را دانشجویان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس دانست و ادامه داد: آن چیزی که شهدا را پس از 20عزیز و جاودان نگاه داشته ، بعد معنوی، بی نظیر و تمسک خالصانه به ائمه معصومین (ع) آنان است و از این رو دانشگاهها باید به سمت تفکر و تعقل خاصانه سوق داده شوند.
ابوحمزه، تقدس خاک سرزمین 8سال دفاع مقدس را بر گرفته از خلوص شهدا و رزمندگان دانست و تصریح کرد: کسانی که روی این خاک حماسه ایی تاریخی آفریدند اهل خلوص بوده که امروز این سرزمین را متبرک ساخته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.