پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

الهام: قلب احمدی نژاد برای ملت می تپد

 

سخنگوی دولت گفت: من این احساس را در وجود دکتراحمدی نژاد دیدم که وجود وی مملو از عشق به ملت است و واقعا دلش به عشق این ملت می تپد.

"غلامحسین الهام" شامگاه سه شنبه در جمع مردم کرمان افزود: رییس جمهور فعلی کشور در برابر مستکبرین ، محکم و نفوذ ناپذیر است اما در برابر ملت متکبر نبوده است.
وی ضمن بیان این مطلب که امروز برخی افراد دکتر احمدی نژاد را قانون شکن می دانند، افزود: این در حالی است که تاکنون هیچ دولتی به این اندازه قانون گرا نبوده است.
الهام ضمن بیان این مطلب که تاکنون هیچ رییس جمهوری این چنین خود را در معرض مطالبه، سوال و خواهش قرار نداده است، تصریح کرد: ساده زیستی حاکمین، آنها را در برابر دشمن قوی و محکم و در برابر خودی متواضع می کند و این معیار اسلامی و عزت است.
وی اظهار داشت: تاکید بر توزیع عادلانه منابع کشور در بین استانهای مختلف با توجه به استعدادهای آن ها، توسعه بنگاههای اقتصادی کوچک، اجرای طرح مسکن مهر و توجه به ساخت سالن های ورزشی در روستاها برای حفظ سلامت عمومی همه در راستای قانون و در راستای اجرای مواردی از قانون بوده که مسکوت مانده بود.
الهام ضمن تاکید بر اینکه مشروعیت ما از انقلاب است، عنوان کرد: باید اندیشه امام (ره) و گفتمان امام (ره) را پاسداری کنیم.
وی گفت: انتخابات بستر احیای اندیشه امام (ره) و بازگشت به گفتمان امام (ره) است .
سخنگوی دولت نهم ضمن بیان این مطلب که انتخابات فصل تقویت گفتمان امام (ره) و گفتن مطالبات به معیار انقلاب، اسلام و گفتمان امام (ره) است و نه فصل عبور از نظام، عنوان کرد: آنهایی که از انتخابات برای عبور از نظام استفاده می کنند، دست نشانده بیگانگانی هستند که به دنبال انقلاب های مخملی هستند.
وی عنوان کرد: انتخابات میدان آزمون است و باید با مشارکت فراگیر اندیشه های امام(ره)، مقام معظم رهبری، اندیشه آزاد منشی و حریت را پاس بداریم.
الهام خطاب به مردم گفت: شما بازگشت کردید، بعد از مدت ها که خون به دل رهبری و خون به دل خود شماها شده بود به گفتمان و اندیشه امام (ره) برگشتید و ثمره آن را دیدید و به عزت رسیدید.
به گفته وی، امروز ملت ایران مظهر مقاومت، ایستادگی، منطق، آزاد اندیشی، عدالت خواهی، علم و هنر شناخته می شود و هر جا نام شما، نام جمهوری اسلامی، نام رهبری در عالم گفته می شود احساس عزت به همه مردم دست می دهد.
وی تصریح کرد: امروز ملت هایی که تحت فشار نظامات ناعادلانه دنیا هستند چه در اروپا، چه در آمریکای لاتین، چه در خاورر میانه و چه در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به نام شما احساس وجود می کنند و شما خاکریز دشمن را به قلب خودش منتقل کردید.
وی ضمن اشاره به این موضوع که برخی افراد بر این عقیده اند که در ژنو و کلمبیا به ما اهانت شده است، گفت: دشمنان حق و عدالت همواره به دنبال انتقام گرفتن و ضربه زدن بوده اند اما کسی که در مسیر حق حرکت می کند نباید از این مسایل باکی داشته باشد.
الهام عنوان کرد: آنچه در دیپلماسی احمدی نژاد در حوزه بین المللی در ژنو و کلمبیا واقع شد یک حرکت جهادی بود که انتشار کلمه حق و پیام آزادی ملت ما را مطرح کرد در حالی که هیچ گونه انفعال، عقب نشینی و تسلیمی از سوی ما صورت نگرفت.
وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر آنکه مواضع و منطق مردم کشور ما تحلیل شد و به گونه ای به جهانیان رسید، برای نخستین بار در تاریخ صدای الله اکبر و تکبیر در سازمان ملل بلند شد.
الهام، ابراز ماهیت رژیم نژاد پرست صهیونیستی را از دیگر نتایج این حرکت دانست.
وی بیان کرد: ما در جامعه شاهد حوادثی هستیم که کسی که حرف حق را می زند متهم می شود ولی نباید ترسید، کلام حق را باید گفت و از عزت اسلامی دفاع کرد.
وزیر دادگستری ادامه داد: شما حرف حق را بزنید، اهانت بشنوید اما ذلیل نمی شوید و ذلیل کسی است که اهانت می کند و شما این عزت را حفظ می کنید.
وی تاکید کرد: آنچه در این دولت اتفاق افتاد توسل و تمسک به سیره ائمه اطهار و تاکید برحرف حق را زدن و عقب ننشستن بوده است.
سخنگوی دولت ضمن بیان این مطلب که عده ای می خواستند بگویند شما یهود ستیزید و این موضوع را پایه تبلیغ و فشار علیه ایران قرار دهند، اظهار داشت: این در حالی است بارها آقای احمدی نژاد اعلام کرده که صهیونیزم یک حزب سیاسی است و یک جریان نژاد پرست لائیک و سکولار است و ارتباطی با یهود ندارد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر نه تنها این حرف از زبان آقای احمدی نژاد شنیده می شود، بلکه بزرگان یهود نیز از صهیونیزم اعلام انزجار می کنند.
الهام، ضمن بیان این مطلب که منطق ما منطق روشنی است که هر فطرت پاکی که آن را بشنود تسلیم آن می شود گفت: منطق ما ضد ظلم، ضد فساد، ضد بی عدالتی، ضد اشغالگری، ضد تبعیض، ضد آدم کشی ، ضد کودک کشی و ضد قتل عام بی گناهان و بی پناهان است .
وی ادامه داد: این ها منطق احمدی نژاد بود که به گوش عالم رسیده و پرده از ماهیت سانسور غرب برداشته است.
وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز دیپلماسی عمومی و بیرون آمدن از قالب های رسمی و ارتباط با بدنه جامعه در دنیا مطرح است که دولت نهم توانسته با استفاده ازاین فرصت در طول 4 سال چه در ژنو چه در نیویورک و چه در سایر سفرهای جهانی خود خصوصا در مقر سازمان ملل حرف عدالت خواهی خود، حرف صلح طلبی خود و مبانی فکری منطقی ملت ایران را به گوش جهانیان برساند.
وی در ادامه گفت: آیا امروز که جمهوری اسلامی قفل اندیشه را که شما بر فکر جوانان زده بودید باز کرده است و جوان اندیشمند ایرانی با پرتاب ماهواره اش به فضا دل مسلمانان را شاد می کند، روز نکبت است؟
وی عنوان کرد: امروز در بحث هسته ای شدن کشور به گونه ای است که نمی توانند یک ذره انحراف از موازین بین المللی را به حساب شما بریزند و در این رابطه از موضع خود نیز عقب نشینی نکردید.
وزیر دادگستری عنوان کرد: امروز اگر حمایت های ملت نبود این کشور هسته ای و فضایی نمی شد و این عزت است برای کشور و این ها می خواهند از شما انتقام بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.