پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

محسن رضایی قطعا انصراف نخواهد داد

 

رییس ستاد انتخاباتی "محسن رضایی" در استان کرمان گفت: رضایی در هر شرایطی انصراف نخواهد داد و تا پایان در عرصه انتخابات می ماند.

"علی تیزهوش" شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رضایی به ارواح مطهر شهدا قسم خورده که به هیچ عنوان انصراف نمی دهد و آماده شهادت می باشد.
وی با اشاره به شایعه سازی برخی افراد و رسانه ها مبنی بر کناره گیری رضایی گفت: حتی اگر آرای کمی به وی تعلق گیرد به هیچ وجه انصراف نخواهد داد.
تیزهوش تاکید کرد: نامزدها با برنامه تبلیغاتی صدا و سیما برای انتخابات نیاز چندانی به تبلیغ ندارند و ما تنها به بیان دیدگاه های رضایی در بین مردم خواهیم پرداخت.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه رضایی برای حضور در عرصه انتخابات دیر تصمیم گرفت، هزینه ای را برای این تبلیغات در نظر نگرفته بود.
تیزهوش خاطر نشان کرد: با کمک های هر چند اندک مردمی که برای رضایی بسیار ارزشمند هستند، تبلیغ می کنیم.
وی با اشاره به راه اندازی حزب توسعه و عدالت گفت: حتی اگر رای نیاوریم به فعالیت خود در قالب اهداف این حزب ادامه می دهیم.
رییس ستاد انتخاباتی "محسن رضایی" در استان کرمان افزود: با اقداماتی موثر و تاثیر گذار برای توسعه استان تلاش خواهیم کرد.
تیزهوش افزود: به دلیل اینکه اصولگرایان نتوانستند به اجماع کامل برسند، رضایی وارد عرصه رقابت شد.
وی ادامه داد: رضایی بزرگترین مشکل مردم را مشکل اقتصادی می داند و گفته است اگر رییس جمهور شود با کادری قوی و افرادی متخصص برنامه چشم انداز را پیش خواهد برد.
وی افزود: رضایی به استفاده صحیح از منبع عظیم نفت در میدان نفت و گازی بین ایران و قطر تاکید دارد که به گفته کارشناسان غرب و اروپا با بهره گیری از این منطقه نیازی به استفاده از منابع داخل کشور نیست.
رییس ستاد انتخاباتی "محسن رضایی" در استان کرمان ادامه داد: رضایی معتقداست که اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم باید همه مانند زمان جنگ دست به دست هم دهند و از افراد متخصصی که اصل نظام و ولایت را قبول دارند، استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: عده ای که رضایی را تخریب می کنند، چیزی جز بی تقوایی و دروغ ندارند.
تیزهوش تاکید کرد: تخریب کنندگان اگر می خواهند به حق سخن بگویند باید در قالب انتقاد بیان کنند و اگر تخریب باشد به نفع ماست که قبلا نیز ثابت شده است.
وی گفت: افرادی که رضایی را که به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دستور رهبری منصوب شد، تخریب می کنند پس چه کسی را برای نظام نگه می دارند؟
رییس ستاد انتخاباتی "محسن رضایی" در کرمان با اشاره به اینکه افراد سرشناسی در استان کرمان حامی رضایی هستند، افزود: به گفته این افراد به دلیل در خطر بودن مناصب آنها نمی توانند علنی حمایت کنند.
وی ادامه داد: یک مطبوعه محلی به دروغ نوشته بود که حامیان رضایی قبل از آغاز زمان تبلیغات انتخابات به توزیع پوستر و بروشور پرداختند.
وی افزود: علاوه بر تکذیب این خبر از آن رسانه مکتوب شکایت کرده ایم چرا که پوسترهای رضایی تازه به دست ما رسیده اند.
رییس ستاد انتخاباتی "محسن رضایی" در استان کرمان ادامه داد: سه نامزد رقیب رضایی در انتخابات ریاست جمهوری از مدت ها قبل با آمادگی کامل در سراسر کشور حضور داشتند اما رضایی تنها چند روز قبل از آغاز رسمی تبلیغات ریاست جمهوری وارد صحنه شد.
تیزهوش ادامه داد: رضایی برای حضور در عرصه انتخابات خدمت مقام معظم رهبری رسیده است و اگر یک درصد احساس می کرد که رهبری از حضور وی راضی نیست وارد عرصه رقابت نمی شد.
وی افزود: رضایی به دلیل احترام به مراجع تقلید در قم به حضور آن بزرگواران رفت و با تک تک آن ها مشورت کرد، که در پایان فرمودند که شما وظیفه دارید وارد میدان شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.