پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

لغزش خواص، علت وقوع پیچیدگی فتنه های اخیر در کشور بود

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،لغزش خواص را علت وقوع پیچیدگی فتنه های اخیر در کشور دانست و گفت: وقایع اخیر با رویدادهای گذشته تفاوت داشت و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود از آن به "فتنه عمیق" یاد کردند.

 گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "مجتبی ذوالنوری" روز پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بی طرفی،بی موضع بودن و بی توجهی، تندروی و موضع گیری های اشتباه، سکوت و انجام وظیفه نکردن برخی خواص را از دلایل مهم پیچیدگی های فتنه های پس از انتخابات 22 خرداد در کشور عنوان کرد.
وی اضافه کرد: پس از خوابیدن سر و صدا ها هم متاسفانه بعضی ها هیزم بیار و آتش بیار معرکه فتنه های اخیر شدند.
وی ادامه داد: زمانی که وارد پیکره جامعه می شویم از ما سوال می کنند چرا برخی از خواص در این حادثه به موقع عمل نمی کنند؟
این مسوول اضافه کرد: انقلاب اسلامی در 30 سال عمر پر فراز و نشیب خود با حوادث وقایع و فتنه های گوناگونی روبرو بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری مسایل ملی مذهبی ها، گروهک های ضد انقلاب، بنی صدر، شریعتمداری، منتظری، 8 سال دوران سیاه را از جمله فتنه هایی دانست که انقلاب اسلامی در طول دوران خود با آن روبرو بوده است.
وی تاکید کرد: در تمامی فتنه ها و آشوب ها، انقلاب مسیر خود را نه تنها گم نکرد بلکه راهش را نیز با صلابت و اقتدار ادامه داد و مردم نیز با ولایت مداری و بینش خود به ادامه این راه انقلاب را کمک کردند.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امواج فتنه ممکن است در کوتاه مدت مردم را دچار انحراف، تحریف و اشتباه کند اما هیچگاه چهره ها زیر لایه های قطور گریم و نقاب های رنگین باقی نخواهد ماند.
به گفته وی، مردم ما در همه اعصار گذشته مسیر خود را پس از طی دوران کوتاهی از سردمداران فتنه و فساد جدا کرده اند.
وی تاکید کرد: چنین اتفاقاتی در دوران انقلاب ما کم نبوده و مردم ممکن است در یک مقطع پشت سر کسی راه بیافتند اما بعد از مشخص شدن ماهیت افراد و تشخیص انحراف از مسیر امام، انقلاب و ولایت فاصله خود را با آنها قطع کرده اند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز در روز مبعث فرمودند "مردم در فتنه اخیر تا متوجه شدند گردانندگان پشت صحنه کسان دیگری هستند با تنفر فاصله شان را از آنها جدا کردند".
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری در ادامه با تاکید بر اینکه حجم جمعیت، سر دادن شعارهای ضد انقلابی، اغتشاش و آشوب نمی تواند علت عمق فتنه ها و پیچیدگی ها وقایع اخیر باشد، افزود: ترور ها، انفجارها، آدم کشی ها، آدم ربایی ها و حضور خیابانی مردم در گذشته نمونه های بزرگتری از فتنه های اخیر بود که خوشبختانه انقلاب توانست همه آنها را پشت سر بگذارد .
وی تصریح کرد: امروز چه شده که رادیوهای بیگانه از برخی مسوولان کشور تعریف و تمجید کرده و مرتب با آنها مصاحبه و گفت و گو می کنند؟
ذوالنوری ادامه داد: این اتفاق ممکن است به دو دلیل باشد، یکی آنکه آمریکایی ها توبه کرده و به دنبال پشیمانی و استغفار خود می خواهند گذشته را جبران کنند.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییر و برگشت مسوولان را یکی دیگر از عوامل تعریف و تمجید رادیو های بیگانه عنوان کرد و ادامه داد: بیگانگان آنچه مطلوب خود می دانند در وجود اینها (مسوولان) جستجو می کنند.
وی در پایان، مهمترین رمز سرافرازی و پشت سر گذاشتن فتنه را تمسک به ولایت فقیه دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.