پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

روزنامه حدیث کرمان در آستانه ۲۵ سالگی

 

فردا ۸ مردادماه مصادف با سالگرد انتشار روزنامه حدیث کرمان به عنوان اولین نشریه استان کرمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است .  

بدین مناسبت سرمقاله امروز این روزنامه که به قلم آقای مهدی شجاعی صاحب امتیاز و  مدیر مسئول محترم این روزنامه عینا منعکس می شود :

 ۲۴ سال !

امروز با انتشار این شماره از »حدیث کرمان« آخرین برگ از کارنامه 24 ساله نخستین روزنامه مردم شریف استان کرمان ورق می خورد.

خدای قادر متعال را با همه وجود، خاضعانه سپاسگزاریم که توفیقمان عطا فرمود تا در یکی از حساس ترین و
مهم ترین مقاطع تاریخ ایران، مشعل پرفروغ رسانه ای هدفمند، متعهد و آزاده را روشن و با سربلندی ، راه پرفراز و فرود و پرمخاطره 24 ساله را با توکل به تفضلات الهی و توجهات ائمه معصومین (ع) خصوصا عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و همراهی ها، همدلی ها وحمایت های شما مردم عزیز استان ، طی نمائیم.

»حدیث کرمان« زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که کشور عزیزمان در سخت ترین و بحرانی ترین دوران جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق بسر می برد. آن روزها، اوضاع داخلی کشور هم، مبتلا به مشکلات حاد بود و عرصه سیاست، اقتصاد، صنعت، تجارت و همه شئونات جامعه ما، فارغ از معضلات نبود و به روشنی می توان دریافت که ورود در وادی مطبوعات ، آن هم انتشار رسانه ای مستقل و متعهد به آرمانها و وارسته از زد و بندهای رایج، لاجرم با چه شداید و موانعی باید
مواجه می بود.

... و »حدیث کرمان« بحول و قوه الهی ، براه افتاد و مسیری سخت و توانفرسا را با توکل و ایمان و امید، پیمود و امروز مباهات دارد که در کنار و در خدمت شما مردم عزیز بیست و چهارمین سال حیات مطبوعاتی خود را پشت سر می گذارد.

امید که همچنان در ادامه راه، الطاف الهی ، نصیب و همراهی شما خوبان، پشتوانه مان باشد.  ان شاءالله

مدیرمسئول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.