پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بعضی از مسئولان تحمل نقد و انتقاد را ندارند

 

مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان با اشاره به اینکه وظیفه مطبوعات نقد و ارزیابی جامعه و مسئولان است، گفت: امروز بعضی از مسئولان وقتی در جریان نقد قرار می گیرند و ضعف‌ها و انحرافات آنها مطرح می شود، تحمل انتقاد را ندارند و به تخریب آن نشریه و یا روزنامه می پردازند.

مهدی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در کرمان، با بیان اینکه هشتم مردادماه مصادف با سالگرد انتشار روزنامه حدیث کرمان، به عنوان اولین نشریه استان کرمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این روزنامه در سخت ترین و بحرانی ترین دوران جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق که آن روزها، اوضاع داخلی کشور هم مبتلا به مشکلات حاد بود پا به عرصه وجود گذاشت.

وی با بیان اینکه روزنامه حدیث کرمان مردمی و به هیج کس و جناحی وابسته و بدهکار نیست، گفت: روزنامه حدیث کرمان با هدف وحدت در جامعه فعالیت می‌کند.

شجاعی با بیان اینکه این روزنامه مردمی در طول 24سال فعالیت خود، عامل وحدت جامعه و مردم استان بود، افزود: ما در آستانه دهه پیشرفت و عدالت در مسیر خدمت رسانی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی حرکت خواهیم کرد.

صاحب امتیاز روزنامه حدیث کرمان، رسالت یک نشریه و مطبوعه متعهد را مردمی بودن، حفظ استقلال جامعه و سوق دادن افکار عمومی به سمت اهداف والای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان با اشاره به مشکلات روزنامه نگاران امروز گفت: در عرصه روزنامه نگاری امید نان نیست، ولی بیم جان هست و لحظه لحظه کار مطبوعاتی و روزنامه نگاری مبارزه است.

وی با اشاره به عزم و اراده جدی افزود: در زمان شروع بکار این روزنامه در استان‌های جنوب شرق، دفتر راه اندازی کرده بودیم و حتی در تهران نیز روزنامه حدیث منتشر می شد، ولی امروز به دلیل مشکلات و کمبود امکانات این توانایی را نداریم.

شجاعی با اشاره به اطلاع رسانی و تا ثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی خاطرنشان کرد: ارزیابی‌ها نشان از موفقیت این روزنامه دارد و اگر حمایت‌های قانونی و عدم ایجاد موانع برسر راه نبود به طور قطع موفق تر عمل می کردیم.

صاحب امتیاز روزنامه حدیث کرمان، با اشاره به اینکه وظیفه رورنامه و مطبوعات جهت دهی افکار عمومی، نقد و ارزیابی جامعه و مسئولان است، افزود: امروز بعضی از مسئولان وقتی در جریان نقد قرار می گیرند و ضعف‌ها و انحرافات آنها مطرح می‌شود، تحمل انتقاد را ندارند و به تخریب آن نشریه و یا رروزنامه می‌پردازند.

مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان گفت: روزنامه نگاران امروز در اجرای رسالت خود با آرمان‌های نظام و ملت پیمان ببندند و هیچ هراسی نداشته باشند.

لازم به ذکر است، روزنامه حدیث اولین روزنامه استان کرمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دارای 24 سال سابقه فعالیت است./انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.