پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تیم فوتبال مس سرچشمه 9 بازیکن جدید جذب کرد

سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان گفت: برای حضوری موفق در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال علاوه بر حفظ 80 درصدی اسکلت این تیم ، 9 بازیکن جدید را نیز به ترکیب تیم اضافه کرده ایم.

رضا هاشمی" دیروز  در گفت و گو با ایرنا افزود: "عبدالوهاب ابوالهیل" از شهرداری تبریز، "بهمن یوسفی" و "سجاد عرفانی" از ذوب آهن اردبیل، "علی رحیمی" و "خسرو رشیدی" از پیام مخابرات فارس جایگزین بازیکنان غیر بومی فصل گذشته شده اند.
وی ادامه داد: "یاشا خلیلی" و "محسن مظفری" از مس کرمان، "میلاد سالاری" از رعد جیرفت و "علی ابراهیمی" از مس نوین بازیکنان بومی استان کرمان هستند که در گروه سنی امید به تیم مس سرچشمه پیوستند.
هاشمی خاطر نشان کرد: برای استحکام بیشتر خط دفاع و تقویت مهاجمان تیم نیز در حال مذاکره با یک مدافع و یک فوروارد از تیم های لیگ دسته یکی هستیم که هنوز به توافق نهایی با آنها نرسیده ایم.
سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان به ارتفاع بالای شهر سرچشمه برای برگزاری اردوی تیم و پرداختن به تمرینات بدنسازی و هوازی اشاره کرد و گفت: از این نظر شرایط مناسبی برای تیم ما مهیا بود.
وی تاکید کرد: تمرینات بدنسازی تیم ما فردا /سه شنبه/ به پایان می رسد و پس از چند روز استراحت دادن به بازیکنان از یکشنبه هفته آینده اردو را در مرحله تمرینات تاکتیکی و تکنیکی ادامه خواهیم داد.
به گفته هاشمی، تیم مس سرچشمه برای آمادگی بیشتر چند دیدار تدارکاتی نیز با تیم هایی از اصفهان و شیراز برگزار خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس سرچشمه برای نخستین بار در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال حضور خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.