پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

447 طرح در استان کرمان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: طی هفته دولت در این استان 447 طرح عمرانی بهره برداری و اجرایی می شود.

جواد کمالی" عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد طرح با دو هزار و 30 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری و یا کلنگ زنی قرار می گیرند.
وی ادامه داد: از این تعداد طرح، عملیات اجرایی 13 طرح با 950 میلیارد ریال آغاز و 334 طرح نیز با یک هزار و 80 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی برگزاری جشنواره شهید رجایی و یادواره شهدای دولت استان کرمان را از دیگر برنامه های هفته دولت در این استان برشمرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به خدمات دولت طی چهار سال گذشته در کشور و به خصوص استان کرمان، خاطر نشان کرد: با تلاش و کوشش نیروهای نظامی و انتظامی امنیت عمومی این استان از شاخص خوبی برخوردار شده است.
وی با اشاره به کاهش 37 درصدی ناامنی استان طی چهار سال گذشته، گفت: تا قبل از دولت نهم سه هزار و 505 مورد ناامنی در استان کرمان ایجاد شده بود که این میزان در دولت نهم به دو هزار و 199 مورد رسیده است.
کمالی کاهش شاخص ناامنی در استان را نشانه عزم دولت در رابطه با امنیت اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: با اقدامات به موقع مسوولان طی سال گذشته در زمینه امنیت جاده های استان کرمان میزان تصادفات جاده ای به میزان 1/3 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.
وی همچنین از کاهش 27درصدی میزان تصادفات جاده ای استان طی سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان به دور نخست سفر هیات دولت و رییس جمهوری به این استان اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر 256 بند مصوبه را به ارمغان آورد که 90 درصد آن هم اکنون در استان اجرایی شده است.
به گفته وی 56 درصد مصوبات دور نخست پایان یافته، 32 درصد در دست اقدام قرار دارد و 12درصد دیگر نیز در دست پیگیری می باشد.
کمالی در رابطه با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان، اظهار داشت: در این سفر هیات دولت 235 بند مصوبه را تایید کرد که در حال حاضر 80 درصد این مصوبات در دست پیگیری قرار دارد.
وی در پایان میزان مصوبات در دست انجام دور دوم سفر رییس جمهوری به استان کرمان را 2/17 اعلام کرد و افزود: 13/2 درصد این مصوبات نیز به پایان رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.