پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بر پایی جشنواره شهید رجایی در استان کرمان

 

استاندار کرمان خدمت بی منت به بندگان خدا را سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر اعلام کرد و گفت: دستگاه های مختلف اجرایی استان در این رابطه ضمن ارایه خدمات خود به مردم، نمره قبولی خوبی کسب کرده اند.

"حبیب اله دهمرده" روز چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی که در محل خانه شهر کرمان برگزار شد، شهیدان رجایی و باهنر را مدیرانی ارزشمند، پرتلاش و پرکاربرشمرد و افزود: خوشبختانه سیره و روش شهدای دولت امروز در جامعه نهادینه شده است.
وی ضمن اشاره به سال اصلاح الگوی مصرف، تصریح کرد: کاهش 20 درصدی مصرف برق خانگی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش سرعت اجرایی طرح های مختلف و نیز ارتقا کیفیت اجرای طرح ها از جمله موارد لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب می باشد و از این رو مدیران باید بیش از پیش در راستای اجرای این مهم تلاش کنند.
به گفته دهمرده، مدیران استان با استفاده حداکثری از زمان در تمامی ساعات شبانه روز برای ارایه خدمت به مردم آماده بوده و هیچگاه به ساعت اداری بسنده نکردند.
وی این موضوع را برگرفته از اعتقاد و علاقه مدیران دستگاه های اجرایی استان به خدمت دانست و اظهار داشت: خدمت به بندگان خداوند در واقع توفیقی الهی است.
استاندار کرمان با اشاره به انتخاب دستگاه های برتر سال 87 در جشنواره شهید رجایی، خاطرنشان کرد: انتخاب دستگاه های برتر به مانند چیدن چند گل از باغستان گل می باشد.
به گزارش ایرنا؛ در ادامه این آیین معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری کرمان خاطر نشان کرد: در ارزیابی دستگاه های دولتی استان کرمان از 34 هزار نمونه استفاده شده است.
"علی اکبر صانعی" ادامه داد: عملکرد دستگاه های مختلف استان بیانگر رشد دو درصدی معدل این سازمان ها در مقایسه با سال قبل بوده و استان کرمان در این رابطه نتیجه قابل قبولی را در سطح کشور داشته است.
وی انتخاب دستگاه های اجرایی برتر استان را به صورت علمی و با وسواس خاصی دانست و اظهار امیدواری کرد: ارایه نتیجه این ارزیابی در ایجاد روحیه خدمت بیشتر به مردم در بین دستگاه ها بیش از پیش تاثیر گذار خواهد بود.
صانعی تاکید کرد: میانگین رشد سال گذشته دستگاه های اجرایی استان در مقایسه با معدل عملکرد این دستگاها در سه سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار می باشد.
به گفته وی، فعالیت های دستگاه های اجرایی سال 87 در قالب سه جلد کتاب و عملکرد مدیران کل ستادی حوزه های استانداری نیز در قالب یک جلد کتاب جمع آوری و منتشر گردیده است.
بر اساس این گزارش، سازمان بنیاد مسکن و امور ایثارگران، اداره بیمه خدمات درمانی، اداره کل امور مالیاتی، سازمان بهزیستی، اداره امور شعب بانک ملی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شرکت برق منطقه ای، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل دامپزشکی،سازمان امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت بازنشستگی،سازمان آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان دستگاه های اجرایی برتر در سال 87 معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.