پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

انتقاد رمز پیشرفت جوامع است

حجت الاسلام سید یحیی جعفری با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت است، گفت: نقد رمز پیشرفت جوامع است و انتقاد سالم و سازنده منافاتی با هفته دولت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، حجت الاسلام سید یحیی جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان و تبیین عملکرد دولت در جامعه است اما اگر کسی انتقاد سازنده نیز دارد بیان آن منافاتی با هفته دولت ندارد.

وی گفت: انتقاد باید سازنده و جدا از تخریب و تهمت است و نقد سالم رمز موفقیت جوامع است و بیان نقاط ضعف راهی برای  اصلاح امور است.

امام جمعه کرمان افزود: اگر در جامعه نقد نباشد آن جامعه نمی تواند مراحل رشد را بپیماید.

حجت الاسلام جعفری افزود: در هفته دولت هزاران طرح و پروژه در امور مختلف در سطح کشور به بهره برداری می رسد و همه قبول دارند که این دولت در واقع دولت کار و تلاش است اما این مسئله به این معنی نیست که دولت هیچ نقصی هم ندارد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به هفته دولت گفت: منافقین کور دل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با خیال اینکه حذف مسئولان به انقلاب ایران ضربه خواهد زد پس از اینکه 72 نفر از مسئولان دلسوز کشور در دفتر حزب جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند در اقدامی دد منشانه در 8 شهریورماه دفتر نخست وزیری را نیز بمب گذاری کردند که در نتیجه شهید رجایی و شهید باهنر در این اقدام به شهادت رسیدند اما با تدبیر امام خمینی(ره) این دسیسه منافقان به نتیجه نرسید و در نهایت امروز منافقان به جاسوسان آمریکا و اسرائیل تبدیل شده اند و آواره و سرگردان مناطق مختلف دنیا هستند.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: با وجودیکه در ماه رمضان بسر می بریم همچنان مردم غزه در محاصره غذایی و امکانات اولیه زندگی قرار دارند و معلوم نیست کشورهای عرب و مسلمان  چه زمانی از خواب غفلت بیدار می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.