پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دولت نهم راه شهیدان رجایی و باهنر را برگزید

رییس دولت نهم با قدردانی از تلاش های اعضای کابینه و با بیان اینکه دولت نهم راه شهید رجایی و باهنر را برگزید اظهار داشت: اعضای دولت نهم به قرارها و میثاق هایی که به منظور خدمت بیشتر به مردم گذاشته بودیم پایبند بودند و در سخت ترین شرایط اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره، شهید رجایی و باهنر آنان را الگوی مدیریت مردمی و انقلابی دانست و گفت: این دو شهید با دلدادگی به راه امام راحل و خط ولایت و امامت الگوهای جاویدان مدیریت انقلابی در کشور ما هستند.
احمدی نژاد در آخرین نشست هیات دولت نهم با قدردانی از تلاش های اعضای کابینه اظهار داشت: اعضای دولت نهم به قرارها و میثاق هایی که به منظور خدمت بیشتر به مردم گذاشته بودیم پایبند بودند و همگی تلاش کردند به آن میثاق عمل کنند و در سخت ترین شرایط اقدامات بسیار خوبی انجام شد.
احمدی نژاد نوع نگاه شهید رجایی و باهنر به مردم ، بیت المال، عزت و کرامت ملت ، ایستادگی آنها در برابر فشارها و توهین ها ، استقامت آنها در برابر استکبار و گروه های زیاده خواه و خودخواه ، دلسوزی برای کار و خدمت ، ساده زیستی، ایمان عمیق و راسخ ، عشق به مردم به خصوص به محرومین و مستضعفین را از جمله ویژگی های الگوی مدیریتی دولت شهید رجایی دانست و اظهار داشت: دولت نهم نیز این راه را برگزید یعنی در واقع ، مردم با شعارهایشان این راه را در برابر دولت نهم قرار دادند. زمانی که مردم این دولت را با دولت شهید رجایی مقایسه می کنند در حقیقت ویژگی های آن دولت را مطالبه می کنند.
رییس جمهور خاطر نشان کرد: دولت نهم با همه وجود تلاش کرد این مطالبه مردم را محقق کند و همه همکاران دولت نهم خدمتگزاران صادق، پاک و بی آلایش بودند که در این راه نورانی قدم برداشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.