پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

10 نانوایی متخلف در کرمان تعطیل شد

فرماندار کرمان گفت: 10 واحد نانوایی متخلف از ابتدای سال جاری در کرمان تعطیل شدند و برخورد با نانوایان متخلف با جدیت دنبال می شود.

علی انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح ارتقای کیفیت نان 200 واحد نانوایی در کرمان مورد بازرسی قرار گرفته است که از این تعداد 10 واحد نانوایی به علت عدم رعایت ساعت پخت، نامرغوب بودن کیفیت نان، عدم حضور متصدی، تعطیلی خودسرانه، اختفای آرد در خارج انبار و فروش نان به گاوداری ها تعطیل شده اند.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای کیفیت نان در کرمان از ابتدای سال جاری آغاز شده است، افزود: در این مدت سنگ 18 واحد نانوایی تبدیل به سنگ کوپالی شده است که این امر باعث بالا رفتن کیفیت نان در کرمان شده است.

انجم شعاع اظهار داشت: 36 واحد نانوایی دیگر نیز در لیست تغییر وضعیت سنگها به کوپالی قرار دارند.

وی از نصب پارچه نوشته هایی برای استفاده از نظرات مردم در راستای ارتقای کیفیت نان در 333 نانوایی کرمان خبر داد و گفت: روزانه به طور میانگین 25 نفر از شهروندان در این زمینه با فرمانداری تماس برقرار می کنند که موارد اعلام شده توسط بازرسان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح ارتقای کیفیت نان 200 واحد نانوایی در کرمان مورد بازرسی قرار گرفته است که از این تعداد 10 واحد نانوایی به علت عدم رعایت ساعت پخت، نامرغوب بودن کیفیت نان، عدم حضور متصدی، تعطیلی خودسرانه، اختفای آرد در خارج انبار و فروش نان به گاوداری ها با نصب پارچه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده اند و سهمیه آرد آنها از یک تا پنج تن کسر شده است.

انجم شعاع یادآور شد: در این مدت به 14 واحد نانوایی اخطار کتبی داده شده است و 15 واحد نانوایی به علت کم فروشی برای ارائه توضیحات به تعزیرات شهرستان فراخوانده شده اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شهریور ماه جاری آرد واحدهای فانتزی و سفیدپز به صورت آزاد داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.