پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برگزاری چهارمین رقابتهای ورزشی بیماران خاص درهاله ای از ابهام

رئیس هیئت ورزشهای بیماران خاص کرمان با اشاره به لغو سه دوره رقابتهای بیماران هموفیلی و تالاسمی و استعفای رئیس این فدراسیون برگزاری چهارمین دوره رقابتهای ورزشی بیماران خاص در کرمان را درهاله ای از ابهام دانست.

علی شمسی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: با توجه به شرایط روحی بیماران خاص ورزش به عنوان یکی از مهمترین نیازهای این قشر از بیماران محسوب می شود که در درمان این افراد نقش بسیار موثری را ایفاء می کند.

وی عنوان کرد: برگزاری رقابتهای بیماران خاص می تواند انگیزه موثری برای تحرک بیشتر به این بیماران بدهد اما متاسفانه شاهد لغو سه دوره رقابتهای هموفیلی، تالاسمی و دیابتی در سال جاری هستیم.

شمسی نیا خاطر نشان کرد: به دلیل لغو این دوره رقابتهای ورزشی بیماران خاص رئیس فدراسیون بیماران خاص استعفا داده است.

وی افزود: به دلیل بروز شرایط موجود برگزاری چهارمین دوره رقابتهای ورزشی بیماران خاص در کرمان نیز در ابهام قرار گرفته است و هنوز برگزاری این رقابتها قطعی نشده است.

رئیس هیئت ورزشهای بیماران خاص کرمان خواستار حل موانع موجود در زمینه برگزاری این رقابتها و پیگیری مسئولان در این زمینه شد.

وی ضمن اشاره به واگذاری دو قطعه زمین در کرمان به هیئت ورزشی بیماری های خاص گفت: با واگذاری این زمینها برای احداث سالن ورزشی و استخر کمک شایانی به بیماران به ویژه 750 بیماری که به "ام اس" مبتلا هستند خواهد شد.

شمسی نیا به احداث سالن ورزشی معلولان به مساحت هزار و 200 متر مربع اشاره و بیان کرد: تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی در این کار حاصل شده و امیدواریم تا روز جهانی معلولان این سالن به بهره برداری برسد.

وی ورزش را در روند مثبت درمان بیماران خاص موثر دانست و خواستار توجه بیماران خاص و مسئولان به ورزش این قشر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.