پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

منافقان پس از سالها خیانت به ایرانیان هم اکنون در جهان آواره هست

حجت الاسلام سیدیحیی جعفری گفت: منافقان از ابتدای انقلاب اسلامی ایران ضربات متعددی را به کشور وارد کردند اما در حال حاضر آنان در جهان آواره شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به نقش ذلت بار منافقان در تاریخ ایران و جهان اظهار داشت: منافقان از ابتدای پیروزی انقلاب ایران درصدد ضربه زدن به ملت و نظام بودند و در این راستا 15 هزار نفر از مردم ایران و بسیاری از مسئولان و نخبه های جامعه را به شهادت رساندند.

وی گفت: منافقان در طول جنگ نیز به جاسوس دولت وقت عراق تبدیل شده بودند و امروز به جاسوسان آمریکا و اسرائیل مبدل شده اند.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: پس از گذشت سالها خیانت به مردم ایران امروز منافقان آواره مناطق مختلف دنیا هستند و به ذلالت دچار شده اند.

وی با اشاره به حادثه 17 شهریورماه گفت: انقلاب اسلامی ایران شاهد فداکاری افراد زیادی است که حضور آنان موجب شد امروز ایران شاهد استقلال و افتخار باشد.

حجت الاسلام جعفری دموکراسی را ابزار کشورهای غربی برای تسلط بر سایر کشورها خواند و خاطرنشان کرد: کسانی در کشورهای غربی حکومت می کنند که به دنبال طراحی جنایت و توطئه علیه کشورهای مسلمان و به خصوص ایران اسلامی هستند.

وی در ادامه عقل و خرد گرایی را یکی از بزرگترین نعمتهای الهی دانست و گفت: اگر عقل و خرد را در مسائل دخالت ندهیم کارهای ما ناقص و بدون فایده خواهد بود.

وی گفت: تاریخ ایران شاهد مردان دانشمند فراوانی همچون ابوعلی سینا است که اشتیاق فراوان به کسب علم داشتند که باید در راستای معرفی این افراد به جامعه امروز اقدامات لازم انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.