پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران ؛ 63 درصد

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تعداد تلفن همراه موجود در کشور به 44 میلیون و 845 هزار و 220 شماره رسیده است، گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه نیز به 63 درصد افزایش یافته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، کامرانی در مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات به برنامه ها و عملکردهای این وزارتخانه در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: دایری 38 میلیون و 21 هزار و 634 شماره تلفن همراه با 387 درصد تحقق برنامه از جمله عملکردهاست.

وی به روز شدن واگذاری تلفن ثابت در تمام استان های کشور را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: ارتباط رسانی به 92 درصد روستاها با 127 درصد تحقق برنامه انجام شده است.

کامرانی توسعه شبکه زیرساخت اصلی و فرعی را با 100 درصد تحقق برنامه از دیگر عملکردها بیان کرد و افزود: توسعه سوئیچ بین الملل نیز با 100 درصد تحقق برنامه به 42 هزار و 750 پورت رسیده است.

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات شهری تا 206 درصد تحقق برنامه را از دیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: این دفاتر هم اکنون به 5 هزار و 84 هزار دفتر رسیده است.

وی ایجاد دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی با 118 درصد تحقق برنامه را از دیگر عملکردهای این وزارتخانه در چهار سال گذشته برشمرد و افزود: دفاتر روستایی هم اکنون به 9 هزار و 186 دفتر رسیده است.

کامرانی با اشاره به عرضه خدمات پستی در دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی با 119 درصد تحقق برنامه در هشت هزار و 549 دفتر افزود: عرضه خدمات پست بانکی در دفاتر ارتباطات و فناوری روستایی با 123 درصد تحقق برنامه به هشت هزار و 700 دفتر رسیده است .

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش ظرفیت اینترنت کشور با 136 درصد تحقق برنامه را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: ظرفیت اینترنت کشور هم اکنون به 26 هزار و 154 مگابیت رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.