پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برگزاری اولین جشنواره استانی نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کرمان از برگزاری اولین جشنواره استانی نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور این استان در 24 آبان ماه امسال همزمان با روز کتاب و کتابخوانی خبر داد.

فاطمه السادات حسینی در گفت وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در کرمان، گفت: این جشنواره در راستای ارتقای سطح فرهنگی و ایجاد رقابت سالم در عرصه نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به صورت رقابتی در دو محور نشریات برتر و قالب های مطبوعاتی بین دانشجویان برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به شرایط شرکت دانشجویان در این جشنواره تصریح کرد: مدیر مسئول نشریه شرکت داده شده در جشنواره باید در زمان برگزاری جشنواره دانشجو باشد و شماره مجوز صدور نشریه را همراه با تصویر مجوز به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کرمان در ادامه افزود: از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره این است که هر مدیر مسئول مجاز است تنها در یکی از زمینه های انتشار (علمی – ادبی، علمی – تخصصی، فرهنگی – سیاسی – اجتماعی و فرهنگی – علمی – پژوهشی) در بخش نشریات برتر شرکت کند و در صورت انتخاب گزینه های بیشتر تعیین گرایش اصلی بر عهده هیئت داوران جشنواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش قالب های مطبوعاتی نیز برگزار می شود، خاطر نشان کرد: دانشجویان برای شرکت در بخش قالب های مطبوعاتی پس از تهیه کپی صفحه ای از نشریه دانشجویی که اثر مورد نظر در آن به چاپ رسیده، فرم شماره 1 را از امور فرهنگی دانشگاه مربوطه تهیه و تکمیل کرده و پس از تائید رئیس مرکز محل تحصیل به اثر الصاق و ارسال کند.

حسینی افزود: چنانچه دانشجویانی بخواهند در بخش قالب های مطبوعاتی بیش از یک اثر شرکت کنند باید برای هر اثر (مقاله، گزارش، مصاحبه و ...) یک فرم جداگانه تکمیل و ارسال کنند.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کرمان خاطر نشان کرد: برای دانشجویان محدودیتی برای آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در بخش قالب های مطبوعاتی وجود ندارد و کلیه دانشجویان می توانند آثار خود را در نشریات مختلف دانشجویی همراه با تکمیل فرم های جداگانه برای هر یک به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه شرایط دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره گفت: کلیه آثار ارسالی شرکت کنندگان در بخش قالب های مطبوعاتی (مقاله، گزارش، مصاحبه و ...) باید پس از مهر 1385 منتشر شده و خالق آنها در زمان برگزاری جشنواره دانشجوی دانشگاه پیام نور باشد.

حسینی افزود: مدیرمسئولان نشریات و دانشجویان تا 31 مهرماه سال جاری می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در اداره امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کرمان ارسال کنند.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کرمان در پایان گفت: داوران این جشنواره از اساتید دانشگاهی هستند.

لازم به ذکر است، استان کرمان دارای 29 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور است که در این دانشگاه ها 60نشریه دانشجویی منتشر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.