پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حضور افاغنه بر امنیت اجتماعی تاثیر می گذارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به تجمع افاغنه در کرمان گفت: در راستای کنترل امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز آسیبهای اجتماعی باید از تجمع بیش از حد افاغنه در استان جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، غلامرضا کرمی در جلسه شورای معاونان سازمان بهزیستی کرمان نسبت به تجمع بیش از حد افاغنه مجاز و غیر مجاز در نقاط مختلف استان ابراز نگرانی کرد و گفت: به منظور کنترل بیشتر بحث امنیت و پیشگیری از کاهش آسیبهای اجتماعی باید از تجمع بیش از حد افاغنه مجاز و غیر مجاز افاغنه در استان جلوگیری شود.

وی به برنامه ریزی در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: بحث کاهش آسیبهای اجتماعی از مباحث مهم و جدی برای برقراری امنیت در استان بوده که همراهی تمام مسئولان استان برای کاهش این معضل اجتماعی الزامی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش نمایندگان استان افزایش ضریب امنیت در استان است، افزود: با توجه به اینکه استان کرمان شهری مذهبی است، همه هدف مسئولان و نمایندگان ایجاد آرامش و برقراری فضایی امن در جامعه برای جوانان خصوصا دختران است.

مدیرکل بهزیستی کرمان نیز در ادامه با اشاره به اینکه باید اعتبارات و منابع انسانی بیشتری در زمینه مبارزه با آسیبهای اجتماعی اختصاص یابد، گفت: در بسیاری از موارد انجام کارهای مختلف از سوی سازمانهای مربوطه برای جلوگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی، سازمان را با یکسری از اقدامات موازی کاری مواجه می کند که باید با ارائه راهکارها و تشکیل جلساتی با حضور مسئولان دیگر نهادها با تعامل بیشتر در حل این معضل اجتماعی که گریبانگیر کل جامعه است، تلاش کنیم.

عباس صادق زاده همچنین با بیان اینکه آسیبهای نوپدید به شدت جامعه را تهدید می کند، گفت: تلاش ما این است که همه مسئولان استان و مجمع نمایندگان را نسبت به این موضوع حساس کنیم تا با تعامل و همیاری یکدیگر، جامعه در برابر این آسیبها حفاظت شود.

استان کرمان یکی از مقاصد اصلی مهاجران افغانی است و حضور این افراد در سطح شهرهای استان موجب کاهش امنیت اجتماعی می شود که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.